Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, voor de rest schoolwerk/af en toe een film kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000, mag iets meer zijn maar liever niet natuurlijk. dit is inclusief het beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik al in mijn bezit heb door deze pc zijn het toetsenbord en de muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles(complete pc+scherm) behalve toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeur, ik vertrouw erop dat de eventueel door jullie gekozen spullen gewoon goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijke pc, met hoge prestaties.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag jullie mening over de door mijn gekozen set up. als er vragen zijn, of men meer informatie van mij wil over mijn keuzes geef ik deze graag.
N.B. deze lijst is deels samengesteld door gebruik te maken van een engels bedrijf welke deze op deze manier kan leveren. hierdoor kon ik niet alle producten vinden in de PW. bv. de ventilator is anders, maar dat is slechts een klein bedrag.
Voornamelijk gamen, voor de rest schoolwerk/af en toe een film kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1000, mag iets meer zijn maar liever niet natuurlijk. dit is inclusief het beeldscherm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige wat ik al in mijn bezit heb door deze pc zijn het toetsenbord en de muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles(complete pc+scherm) behalve toetsenbord en muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeur, ik vertrouw erop dat de eventueel door jullie gekozen spullen gewoon goed zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een zo stil mogelijke pc, met hoge prestaties.
Ga je overklokken?
nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag jullie mening over de door mijn gekozen set up. als er vragen zijn, of men meer informatie van mij wil over mijn keuzes geef ik deze graag.
N.B. deze lijst is deels samengesteld door gebruik te maken van een engels bedrijf welke deze op deze manier kan leveren. hierdoor kon ik niet alle producten vinden in de PW. bv. de ventilator is anders, maar dat is slechts een klein bedrag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Asus H110M-R | € 0,- | € 0,- |
| 1 | AMD Radeon RX 460 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Samsung LS19E20KBW Mainstream Business Monitor Zwart | € 129,47 | € 129,47 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 113,74 | € 113,74 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212X | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Nexus 120MM PWM Series Real Silent Case Fan, 120mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX321C11PB3K2/16 | € 83,53 | € 83,53 |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,93 | € 39,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 686,47 | |