Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste zal ik me even voorstellen ik ben iReset genaamd Jeroen,
Ik vind tweakers een handige site voor hardware en andere technische dingetjes

Ik heb 4 vragen:

1. Past een GTX 1050 TI Grafische kaart op een Asus A88XM-A Moederbord?
2. Komt er geen fps drops doordat ik een a10 processor heb in plaats van een Intel?
3. Moet ik nog een andere voeding erbij kopen want ze zeggen op de NVIDIA website dat een 300 watt voeding voldoende is?

4. Is PCIe 3.0 het zelfde als PCIe 3.0 x16?

Mijn specs:

Ik heb een Budget pc gekocht bij gamepc.nl.

Processor: AMD FM2 A10-7870K Quad Core 3,9GHz

Moederbord: Asus A88XM-A/USB 3.1

Grafische kaart: Radeon™ HD 7480D

Voeding: 450 Watt voeding

Ik heb al gekeken op de NVIDIA website met PCIe slots en ik kom er echt niet uit. Dus vraag ik maar jullie hulp :)

Alvast Bedankt voor jullie hulp,

iReset/ Jeroen

Beste antwoord (via Verwijderd op 07-12-2016 16:27)

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 19:02
1. Past
2. Zal prima werken, je CPU zal geen/nauwelijks bottleneck gaan vormen voor die kaart.
3. Ligt aan het model voeding, merk en model zouden helpen om dit te verifiëren.
4. jep

Waar wil je het systeem specifiek voor gebruiken?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• livranca
1. Past
2. Zal prima werken, je CPU zal geen/nauwelijks bottleneck gaan vormen voor die kaart.
3. Ligt aan het model voeding, merk en model zouden helpen om dit te verifiëren.
4. jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
livranca schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:53:
1. Past
4. jep

2. Dat is echt super! Ik dacht dat mijn cpu die grafische kaart niet aan kan. Bedankt voor het reageren ;)
3. Mijn voeding is 450 Watt ik heb geen idee wat het merk is maar dit staat bij de beschrijving: Type: ATX12V 2.3 450 watt, bij merk staat er N.V.T

Ik wil het systeem gebruiken voor gaming onder andere Rocket League, Minecraft en Cities Skylines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat staat er op de sticker op je voeding? Lijkt me sterk dat daar niet iets van een merk op is te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
als de fabrikant er al z'n naam niet durft op te zetten dan zou ik met twijfels hebben over de kwaliteit van de voeding.

een voeding van een goede kwaliteit 400W zou je set goed kunnen trekken.

[ Voor 16% gewijzigd door frankym op 07-12-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TERW_DAN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:19:
Wat staat er op de sticker op je voeding? Lijkt me sterk dat daar niet iets van een merk op is te vinden.
Ik heb eens goed gekeken een Codegen P-Case 460W voeding zit in me pc, kan een GTX 1050 daarop werken met nog eens mij specificatie's?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
Dat is niet echt een goede voeding. Die frituurt een keer je pc. Deze voeding ga je nog jaren plezier van hebben:
pricewatch: Corsair CX450M

[ Voor 7% gewijzigd door livranca op 07-12-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Eens. Hoewel sommige Codegen voedigen niet meteen vuurwerk geven is het echt een loterij. Dat wil je niet. Leuke bezuiniging weer van GraaiPC.nl

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eerste google hit:
In fact, the Codegen is a ~230 watts power supply without power factor correction--not to mention the fact that the efficiency is always below 74%. If you just need a cheap power supply that will function at loads under 250W, perhaps budget products will fit the bill, but we'd suggest looking elsewhere as long-term power costs (and the risk of damaged components) makes this a gamble at best. In our case, the PSU died at 50% load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:40:
[...]

Ik heb eens goed gekeken een Codegen P-Case 460W voeding zit in me pc, kan een GTX 1050 daarop werken met nog eens mij specificatie's?
It's clear that some PSUs should never see retail shelves in Europe. The Codegen P-Case 460W belongs in this classification
bron: http://www.anandtech.com/...-low-price-poor-quality/4

Oftewel, gelijk de kliko in met dat ding en iets fatsoenlijks kopen.
Pagina: 1