Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Western Digital introduceert 12TB-hdd voor zakelijke markt

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Redactie,

Titel en informatie in het nieuwsbericht is incorrect. WD (Western Digital) introduceert helemaal geen 12TB Helium HDD, dit doet HGST. WD wordt meermaals genoemd in het bericht en dit is zoals gezegd incorrect.

Waarom :?, simpe-l.

WDC (Western Digital Corporation) is eigenaar van WD, HGST en Sandisk welke allemaal los staande merken/onderdelen zijn binnen WDC. HGST en WD zijn voor 90% al geïntegreerd behalve de sales teams. Dit gebeurt in okt. 2017 en tot die tijd zijn het nog steeds twee losse entiteiten, WD en HGST. Dit geldt ook voor hun producten.

Zodoende dat ook op elke afbeelding van het product de naam HGST te zien is :+

..::System Specs::..

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:54
Je zal vast gelijk hebben met hoe de structuur inelkaar zit, maar de bron van het artikel is van Western Digital zelf (en niet HGST):

https://www.wdc.com/about...-application-demands.html
WESTERN DIGITAL INTRODUCES ADVANCED STORAGE DEVICES TO MANAGE EVOLVING DATA CENTER APPLICATION DEMANDS

Western Digital Corp. (NASDAQ: WDC) today further expanded its data center SSD and HDD portfolio with the introduction of next-generation storage solutions designed to help IT managers address the intensive data and extreme performance demands of today's enterprise, cloud and hyperscale workloads.
Tweakers heeft gewoon het persbericht overgenomen. Waarom WD het zelf zo presenteert - goede vraag.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Ibidem
Nat-Water schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:29:
Je zal vast gelijk hebben met hoe de structuur inelkaar zit, maar de bron van het artikel is van Western Digital zelf (en niet HGST):
https://www.wdc.com/about...-application-demands.html
[...]
Tweakers heeft gewoon het persbericht overgenomen. Waarom WD het zelf zo presenteert - goede vraag.
Kleine nuance, ik heb hierin gelijk :>

de bron van het artikel is niet Western Digital (WD) maar Western Digital Corp. (WDC) zoals te lezen valt. Je ziet dit terug in o.a. de url en in het bericht zelf. Berichtgeving op de FP is hierdoor incorrect.

[ Voor 0% gewijzigd door Ibidem op 07-12-2016 15:46 . Reden: typo ]

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:15
Het is alsnog Western Digital die de harde schijven introduceert. De schijven worden inderdaad door HGST gemaakt. Ik heb hier en daar WD naar HGST veranderd, waar het gaat over eigenschappen van de schijf. Beweringen zijn in het persbericht allemaal door WD gedaan, dus dat laat ik daarom zo staan.

• Ibidem
faraga schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:45:
Het is alsnog Western Digital die de harde schijven introduceert. De schijven worden inderdaad door HGST gemaakt.
Nee, het is niet Western Digital die de harde schijven introduceert maar de Western Digital Corporation (Corp. is een afkorting van Corporation tenslotte). Daar zit de nuance en de fouten dus in het nieuwsbericht op de FP.

Het is mij om het even of jullie de correcte berichtgeving laten zien of niet. Het is alleen slordig als een site zoals Tweakers.net een dergelijke fout laat staan ondanks hulp/correctie van de community.

Werk beroepsmatig met WDC (dus zowel HGST, Sandisk en WD) op dag basis en zoals ik het aangeef is het gewoon. Kan het niet mooier maken.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

faraga schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:45:
Het is alsnog Western Digital die de harde schijven introduceert. De schijven worden inderdaad door HGST gemaakt. Ik heb hier en daar WD naar HGST veranderd, waar het gaat over eigenschappen van de schijf. Beweringen zijn in het persbericht allemaal door WD gedaan, dus dat laat ik daarom zo staan.
Toch is het verschil heel erg belangrijk, want voor je het weet verklaren jullie weer een bedrijf failliet terwijl het maar een werkmaatschappij is, zoals jullie bij "Point of View" al de fout in gingen.

Titel mag zijn: WD Corp meld dat werkmaatschappij HGST introduceert, of WDC's HGST introduceert 12GB disk.

Op de WD site is trouwens niets terug te vinden over deze disk. Op de HGST site daar in tegen staat ie netjes vermeld: http://www.hgst.com/products/hard-drives

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:15
Western Digital heeft de harde schijf aangekondigd. Voor zover ik kan terugvinden is Western Digital en Western Digital Coropration namelijk één en hetzelfde bedrijf. Western Digital is slechts een afkorting voor hetzelfde bedrijf. Dus als je praat over WD, praat je tegelijk over WDC en andersom. In die zin staan er dus geen fouten en zou je me hoogstens kwalijk kunnen nemen dat ik de naam de kort heb geschreven.

Ik schrijf dat Western Digital een harde schijf heeft aangekondigd onder de HGST-merknaam en daar enkele beloftes over doet, wat feitelijk correct is, aangezien het persbericht op de website van WD staat.

• Ibidem
Gelukkig zijn er nog sites als Storage Review welke het persbericht wel snappen :)

http://www.storagereview....ogies_at_its_investor_day

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:22

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

In dat hele verhaal wordt HGST niet genoemd en zelfs de titel spreekt over WD.
Dus het enige punt van contentie is of je WD of WDC moet zeggen? Zo te zien weten ze dat zelfs bij WD nog niet helemaal. Hun website heet wdc.com, hun logo is WD en HGST is "a Western Digital brand".

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1