USB3 externe hardeschijf verlengkabel

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Hallo,
Ik heb mijn laptop op de keukentafel staan en ik wil graag de externe USB3 schijf wegwerken in een kast een paar meter verderop in de ruimte. Gaat dit ten koste van de overdrachtsnelheid? Stel dat ik hem bijv. 6 meter zou verlengen, maakt dit veel uit? Dan hoef ik deze hardeschijf niet meer op de keukentafel hebben staan.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wat zei google toen je dit intikte, dit is namelijk bijna 1 op 1 in Google te plakken ;)
Anyway...
USB3 heeft geen specifieke max. kabellengte hoewel 3 meter de grens lijkt te zijn en daarna de snelheid of omlaag gaat, of het gewoon niet of slecht werkt...
Als je die disk wil weg werken, kijk of je router een USB poort heeft en prik daar je disk in, kan je je laptop overal in huis neerzetten zonder kabels.

Fixing things to the breaking point...

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
Of je zoekt een actieve kabel:

1e hit op googel: https://www.startech.com/...Verlengkabel~USB3AAEXT10M

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Een NAS is mooi alternatief. Dat is een netwerkschijf die in je netwerk bereikbaar is voor al je pc's, tablets, telefoons, noem maar op.

Denon AVR-X3600H

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
holy shit 153 euro?!

Verwijderd

Beste saken,

Je bent in het verleden herhaaldelijk opgevallen wegens het openen van topics met een gebrek aan eigen inzet. Dit topic voldoet ook aan die beschrijving.

Ik wil je vragen om dit stukje eens door te nemen: Policy: Alle regels die op het forum gelden. Dan weet je ongeveer wat van je wordt verwacht. Dit vatten wij samen onder de noemer 'eigen inzet'. Ik zou graag zien dat je meer moeite doet om eerst zelf antwoord te krijgen op je vraag. Het gebruik van een zoekmachine is daarbij een logische eerste stap.

Kortom, Tweakers.net is geen helpdesk. Gebruik het alsjeblieft niet op die manier, want de bereidwilligheid van andere gebruikers om hun tijd te stoppen in het helpen van anderen kan daardoor onder druk komen te staan. Hopelijk heb je hier begrip voor.

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.