Hallo mensen op tweakers,
Ik zou graag een GamePV samenstellen ik heb al een lijstje gemaakt en ik wilde aan jullie vragen of het er een beetje goed uitziet want ik heb nog geen ervaring met een GamePC zelf samestellen. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen mee gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro want ik heb al een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb een GTX 950 van MSI en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik tot nu toe heb samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk als het maar goed werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag games zoals GTA V en BF1 willen spelen op 60fps 1080p en de pc moet niet al te luidruchtig zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit overgeklokt maar ik wil het wel graag gaan doen omdat je natuurlijk alles uit je systeem wil halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou aan jullie willen vragen of de door mij geselecteerde producten goed zijn in combinatie met elkaar of dat ik beter andere onderdelen kan selecteren. Ik heb zelf totaal geen ervaring maar het lijkt me super leuk om een pc in elkaar te zetten.
[quote]
Ik zou graag een GamePV samenstellen ik heb al een lijstje gemaakt en ik wilde aan jullie vragen of het er een beetje goed uitziet want ik heb nog geen ervaring met een GamePC zelf samestellen. Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 132,10 | € 132,10 |
| 1 | Corsair Carbide Spec-Alpha Zwart/Rood | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Cooler Master Nepton 120XL | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3600C18R | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Cooler Master B500 ver.2 | € 45,50 | € 45,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 74,39 | € 74,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,94 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen mee gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro want ik heb al een videokaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb een GTX 950 van MSI en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik tot nu toe heb samengesteld
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur voor een merk als het maar goed werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag games zoals GTA V en BF1 willen spelen op 60fps 1080p en de pc moet niet al te luidruchtig zijn.
Ga je overklokken?
Ik heb nog nooit overgeklokt maar ik wil het wel graag gaan doen omdat je natuurlijk alles uit je systeem wil halen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou aan jullie willen vragen of de door mij geselecteerde producten goed zijn in combinatie met elkaar of dat ik beter andere onderdelen kan selecteren. Ik heb zelf totaal geen ervaring maar het lijkt me super leuk om een pc in elkaar te zetten.
[quote]