Een jaar geleden heb ik via de Best Buy Guide september '15 een Basisminisysteem gekocht. Ben er erg tevreden over en wil nu voor m'n collega een vergelijkbaar systeem kopen. Hetzelfde systeem is echter inmiddels 15 maanden oud en alleen maar duurder geworden (!)
Ik heb daarom gekeken naar de laatste BBG die relevant is; het basissysteem van juli '16;
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorgebruik, browsen, office etc. soms eenvoudige beeldbewerking. Geen games / videobewerking, maar moet wel veel applicaties tegelijk kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400E voor het systeem zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, dit scherm: BenQ BL3200PT Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Graag een systeem dat zonder problemen dit 32" scherm kan aansturen.
- Voor de behuizing een lichte voorkeur voor Chieftec FI-02BC-U3 of iets met dezelfde vorm; staat wel zo netjes.
edit: Liefst een liggende behuizing dus.
Tegelijkertijd zijn dit mijn belangrijkste vragen; kan dit moederbord dit scherm aansturen en passen al deze componenten ook in deze platte behuizing?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op deze twee vragen + eventuele suggesties voor verbeteringen (prestatie of prijs) tov BBG die ook alweer een half jaartje oud is.
Hartelijk dank!
Ik heb daarom gekeken naar de laatste BBG die relevant is; het basissysteem van juli '16;
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 117,45 | € 117,45 |
1 | Asus H110I-PLUS | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Cooler Master Elite 110 | € 40,95 | € 40,95 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Antec VP350P | € 41,37 | € 41,37 |
1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 76,- | € 76,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 399,62 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoorgebruik, browsen, office etc. soms eenvoudige beeldbewerking. Geen games / videobewerking, maar moet wel veel applicaties tegelijk kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 400E voor het systeem zonder randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, dit scherm: BenQ BL3200PT Zwart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Graag een systeem dat zonder problemen dit 32" scherm kan aansturen.
- Voor de behuizing een lichte voorkeur voor Chieftec FI-02BC-U3 of iets met dezelfde vorm; staat wel zo netjes.
edit: Liefst een liggende behuizing dus.
Tegelijkertijd zijn dit mijn belangrijkste vragen; kan dit moederbord dit scherm aansturen en passen al deze componenten ook in deze platte behuizing?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op deze twee vragen + eventuele suggesties voor verbeteringen (prestatie of prijs) tov BBG die ook alweer een half jaartje oud is.
Hartelijk dank!