Ik heb 2 dagen geleden alle updates van windows 10 gedaan, sindsdien werkt mijn touchpad niet meer en ook de heeft mijn laptop nu problemen met het vinden van wifi netwerken. Ik heb het idee dat mijn laptop (acer E11 ES1-111M-C98P) de updates niet aankan. Ik heb van alles geprobeerd, opnieuw instelt, de nieuwste versie er schoon opgezet, drivers gedowload etc. Het lijkt allemaal niet te werken. Wat het vreemde is, is dat de wi-fi soms wel een netwerk kan vinden (alleen mijn eigen, terwijl ik in een flat woon) en daar valt hij weer uit en zijn er 'geen netwerken binnen het bereik'.
Ik heb nog gezocht naar een 'oudere versie' van windows 10, maar die kan ik niet vinden.
Heeft iemand een idee wat dit probleem kan zijn, en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb mijn laptop nog niet zo lang en was er echt heel blij mee.
Ik heb nog gezocht naar een 'oudere versie' van windows 10, maar die kan ik niet vinden.
Heeft iemand een idee wat dit probleem kan zijn, en hoe ik dit op kan lossen? Ik heb mijn laptop nog niet zo lang en was er echt heel blij mee.