Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vespisti
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Beste mensen;
Hoe kan het dat Windows Phone 10 wat,traag werkt op de,Lumia 640?; het zelfde had ik ook op de 535.; windows,8.1,draaide vlotter; vooral outlook; ik denk zelf dat het werkgeheugen voor,dit os wat aan de krappe kant is.; mijn andere telefoon; moto g3 is een stukje sneller; of is,het appels en peren,vergelijken?; daar,in tegen is de 640 een prima toestelletje en windows 10 een mooi os!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:26

FXX

Waarschijnlijk is dit meer een vraag voor het specifieke Lumia 640 topic: [Lumia 640 en 640XL] Ervaringen en discussie

Als voormalig 640 gebruiker ben ik overgestapt op een 950 met insider slow ring. Hoewel de 640 het redelijk deed op W10 heb ik ook altijd het idee gehad dat W8 een soepeler ervaring gaf. De 950 gaf een redelijk snelheidsverschil maar pas sinds de huidige RS2 insider build heb ik het idee dat de laadtijden en 'responsiveness' begint te lijken op wat de 640 op W8 al deed.

Het aantal apps draaiend in de achtergrond en de live-tiles op het startscherm zullen niet snelheidsbevorderend zullen werken. Cortana zou je kunnen uitzetten, ik vermoed dat dat ook wel wat snelheid vraagt. Wellicht dat een factory reset ook nog wat extra´s kan doen qua snelheid. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vespisti
Bedankt voor je reactie; verder kan je weinig meer veranderen; ook terug naar Windows 8.1 gaat niet meer; ik wilde weten of er,meer mensen deze ervaring hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:15
vespisti schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:34:
Bedankt voor je reactie; verder kan je weinig meer veranderen; ook terug naar Windows 8.1 gaat niet meer; ik wilde weten of er,meer mensen deze ervaring hadden.
Terug naar Windows 8.1 gaat nog zonder problemen door gebruik te maken van WDRT.
Zelf heb ik een 640XL, WP8(.1) werkte iets soepeler maar traag vind ik W10M niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Het helpt om eerst terug te gaan naar 8.1, dan pas naar W10, en het belangrijkst!! Na de update eerst fabrieks instellingen kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vespisti
Alleen met outlook vindt ik het ophalen van berichten soms wat traag; ik ga met deze tips aan de slag; bedankt voor de tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Draai je de insider build? Outlook is op momenten wat traag (voornamelijk bij html berichten) en wil soms zelfs compleet vastlopen als je kiest volledige bericht te downloaden/weergeven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1