Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
android telefoon.
Wat is je budget?
Zit te denken zo rond de 300 - 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral internet en spotfiy, misschien een enkele keer iets van een gacha game, maar dat heeft niet echt prio
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb lang zitten kijken naar de Oneplus 3, maar daar was de levertijd steeds van onbekend. Nu hebben ze die 3T uitgebracht en met een levertijd van 5 weken is dat niet ideaal, gezien ik in Januari voor 4 maanden vertrek naar England. Ik kwam ook nog de Xiaomi tegen, maar weet niet of dat wat waard is ( nog te weinig info zelf over gezocht ).
Welke vragen heb je hier nog over?
In principe geen bepaalde behoefte voor een merk, zolang het maar goede kwaliteit is. Heb nu al ruim 4 jaar een Xperia Z, en die is duidelijk aan vervaning toe
Ik zoek een?
android telefoon.
Wat is je budget?
Zit te denken zo rond de 300 - 400 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral internet en spotfiy, misschien een enkele keer iets van een gacha game, maar dat heeft niet echt prio
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb lang zitten kijken naar de Oneplus 3, maar daar was de levertijd steeds van onbekend. Nu hebben ze die 3T uitgebracht en met een levertijd van 5 weken is dat niet ideaal, gezien ik in Januari voor 4 maanden vertrek naar England. Ik kwam ook nog de Xiaomi tegen, maar weet niet of dat wat waard is ( nog te weinig info zelf over gezocht ).
Welke vragen heb je hier nog over?
In principe geen bepaalde behoefte voor een merk, zolang het maar goede kwaliteit is. Heb nu al ruim 4 jaar een Xperia Z, en die is duidelijk aan vervaning toe