Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem met mijn G35 USB headset van logitech: De linker en rechter kanalen van mijn headset zijn sinds een week ofzo plots omgewisseld. Vooraleer iemand grappig wil zijn: Nee, ik heb mijn headset niet achterstevoren opgezet.

Ik krijg het niet opgelost, zelfs niet met de logitech software (de 7.1 test die daarin zit laat ook het geluid verkeerd horen). Reboot en opnieuw inpluggen van de headset brengen geen toelaas. Is er iemand voor wie dit probleem bekend voorkomt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 19:51
De software misschien even verwijderen en opnieuw installeren voor de headset?

Bij sommige geluidskaarten kan je ook iets van "swap channel" aanvinken, misschien een soort gelijke optie in de headset software staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanaLuXX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:57
Dit heb ik ook gehad tijdens het spelen van BF1 (dacht de Beta) en alt-tab gebruiken
Even een disconnect van de USB kabel en weer connecten heeft het weer direct opgelost. Heb het wel meerdere keren gehad, maar alleen bij BF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:06
Probeer de headset op een schoon systeem met de laatste drivers, is het probleem er nog steeds dan terugsturen onder garantie.

🇺🇦