Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
Ik ben van plan om de Huawei P9 Lite te kopen. Ik vroeg me af, qua telefoonbestelling, waar kan ik het beste een telefoon kopen? Bij Bol.com, Mediamarkt, Azerty, Paradigit of een andere shop? Is er nog een belangrijk verschil met bijvoorbeeld hun manier/lengte van eventuele latere reparatie, of iets anders?

Specificaties en prijs zijn hetzelfde. Bij voorkeur gaat het om een online bestelling (maar bv de Media Markt zit ook in een stad om de hoek dus daar kan ik ook heen rijden).

Hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:55

GforceNL

Out of memory....

Heb je bij de betreffende shops al naar de reviews gekeken? Die zouden je al een eind op weg moeten helpen.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 15:20
Dit is toch gewoon te vinden op internet, genoeg ervaringen van mensen die bij die shops een telefoon hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jordy! schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:21:
Ik ben van plan om de Huawei P9 Lite te kopen. Ik vroeg me af, qua telefoonbestelling, waar kan ik het beste een telefoon kopen? Bij Bol.com, Mediamarkt, Azerty, Paradigit of een andere shop? Is er nog een belangrijk verschil met bijvoorbeeld hun manier/lengte van eventuele latere reparatie, of iets anders?

Specificaties en prijs zijn hetzelfde. Bij voorkeur gaat het om een online bestelling (maar bv de Media Markt zit ook in een stad om de hoek dus daar kan ik ook heen rijden).

Hartelijk dank!
Klik hier => https://tweakers.net/pric...n/?keyword=Huawei+P9+Lite

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy!
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-12-2021
Ja, maar dat zijn algemene ervaringen van webshops. Maar stel dat je telefoon bijvoorbeeld kapot gaat en je moet hem laten repareren, ben je dan het beste af bij Bol.com, Mediamarkt, Coolblue, Azerty of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Ik heb goede ervaringen met Media Markt (ooit een iPod en recentelijk m'n telefoon). Bij de rest nog nooit te maken gehad met reparaties.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hier een nieuw toestel met kassabon V&A aangeboden: Huawei P9 Lite Dual Sim (3GB) Wit

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit soort topics zijn niet de bedoeling op Tweakers. Hier hebben we de shopreviews voor. Daarom ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.