Wijziging User Review - [Tiic] [Balasz]

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Weet niet wat zijn probleem is maar laat ineens een slechte beoordeling achter op mijn profiel.

Heb geen contact met hem gehad, laat staan iets aan verkocht.

En claimt dan ineens dat ik hem defecte apparatuur heb verkocht...

Leuke is nog dat hij gisteren pas een account heeft aangemaakt 8)7

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
*Bump?* :)

Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiic
  • Niet online
2de *Bumpje* in de hoop dat het nu wel gezien word?

• Tiic
  • Niet online
*Elevator music starts playing*
Hoop dat de modjes nog leven :|

Verwijderd

Tiic schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:05:
*Elevator music starts playing*
Hoop dat de modjes nog leven :|
Even geduld aub

De Mod's hebben het erg druk en hebben naast Tweakers ook nog een druk sociaal leven vooral nu zo kort voor de feestdagen. Tevens zijn de Mod's ook maar vrijwilligers :D

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 20:02

FlipFluitketel

Frontpage Admin
En weg.. Het was blijkbaar de collega van iemand waar je een laptop aan hebt verkocht.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.