Toon posts:

Tweeter zz4405 kapot b&w

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een stel tweedehands b&w speakers aangeschaft, maar nu blijkt de tweeter het niet te doen. Heeft iemand enig idee waar ik een nieuwe tweeter kan kopen? Of is het ook mogelijk om hem te repareren?

Het gaat hier om B&W 201 speakers met een ZZ4405 tweeter.

Beste antwoord (via Verwijderd op 17-12-2016 15:09)

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Er staat een losse V210 op MP en ook een setje tweeters.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Op eBay kijken en vervang ze dan beiden een niet alleen maar van één speaker.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Er staat een losse V210 op MP en ook een setje tweeters.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de specs vinden, of moet ik gewoon afgaan op wat de achterkant van de speaker staat? Als het om de specs op de achterkant gaat, dan kan ik geen tweeter vinden met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:17
mocht je trouwens service manuals zoeken die kun je hier vinden: http://www.bwgroupusa.com...s/bw-service-manuals.html

B&W is overigens niet heel vrijgevig met specs van losse speakers. Ik zou ook aanraden (wat hierboven al is gezegd) om twee originele tweeters te vinden via Ebay. Heb je ook geen problemen met het filter of klank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Die V210 V201 heb ik ook gehad, een budget boekenplank speaker waar ik veel plezier van gehad heb. Ik neem aan dat als er een ZZ4405 tweeter in zit een andere ZZ4405 tweeter toch wel hetzelfde zal zijn. Het is geen hi-end, dus al te subtiele verschillen zul je niet waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 17:47
Waarom stel je de vraag niet aan een B&W dealer?
Pagina: 1