Toon posts:

[Keuze!!]Nokia 3310 of een Siemens M35i

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke van deze twee zou ik beter kunnen nemen? Welke van deze twee zit het sterkst in elkaar? Welke is robuuster? Wiens menuutje is het beste? Ik ben benieuwd naar jullie ordeel...

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:08

ralfbosz

xm create bosz -c

In plaats van een Nokia 3310 zou ik voor een 3330 kiezen. Tenzij je een PrePay pakketje wil, dan wordt het lastig (sinds die er nog niet inzit).

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 23:31 schreef ralfbosz het volgende:
In plaats van een Nokia 3310 zou ik voor een 3330 kiezen. Tenzij je een PrePay pakketje wil, dan wordt het lastig (sinds die er nog niet inzit).
De bedoeling is dat het een pre paid wordt

Verwijderd

robuuster: m35i
fijner menu: 3310

tja heel simpel: ben je niet zuinig op je spullen en strooi je alles rond -> m35i
ga je er wel normaal mee om, ben je snel op dingen uitgekeken (kleur van telefoon bijv.)en wil je een makkelijk bedienbaar toestel, makkelijk aan ringtones komen en spelletjes erop -> 3310

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 23:34 schreef Hermienekatien het volgende:
robuuster: m35i
fijner menu: 3310

tja heel simpel: ben je niet zuinig op je spullen en strooi je alles rond -> m35i
ga je er wel normaal mee om, ben je snel op dingen uitgekeken (kleur van telefoon bijv.)en wil je een makkelijk bedienbaar toestel, makkelijk aan ringtones komen en spelletjes erop -> 3310
Daar sluit ik me helemaal bij aan :)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Er zijn zometeen 500.000 van die m351's (postbank) erbij, dus zou daarom alleen al voor de 3310 gaan. Maar heb ze allebei gehad nu en 3310 is fijner alleen niet robuster. Maar verder vind ik alles mooier. :)

[tip]
Maar je kent de search toch wel? Daar kun je genoeg info vinden, topic is al zo vaak langs geweest.
[/tip]

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
je kan beter die 3310 nemen.

nokia heeft eenmaal relaxte menu's vind ik persoonlijk. en die spelletjes zijn maar bij zaak, die doe ik echt nooit. maar menu is chill.

m35i lopen straks al die postbank mensen (me too) mee rond..dus dat wordt a-orgineel.

• WouterG
  • Laatst online: 06:59

WouterG

Dit is geen ondertitel

9/10 van de mensen heeft nu een nokia, dus die actie van de postbank maakt echt niet uit. Ik heb nu zelf de c-35i, en die is echt zwaar relaxed. Ook deze kan je helemaal aan je eigen wensen aanpassen en ik heb me laten vertellen dat hij bijna exact hetzelfde is als de m-35.

Verwijderd

3310, zeker weten. Als je dat menu eenmaal gewend bent en je moet dan met een andere telefoon (niet nokia) aan de gang ga je echt :'(

Verwijderd

wie zegt dattie daarna een niet-nokia gaat halen? ik krijg de m35i (postbank rulez!!! :) ) maar vin zelf de 3310 wel fijner... maarja die was niet gratis :)

Verwijderd

Topicstarter
YOEPI, ik heb nu een m35i gekocht, en ik zie jullie nou al denken : "looser met een kanarie gele telefoon". Hehehe ik heb de zwarte gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/fotol/200020.img
Ik ben blij. :)

• Yo-L
  • Niet online
Op maandag 02 juli 2001 18:25 schreef jeroen85 het volgende:
Hehehe ik heb de zwarte gekocht:
[afbeelding]
Ik ben blij. :)
je klok staat verkeerd :P

• KaliBaba
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 16:00
als ik jou was zou ik voor de m35i gaan maar ben zelf pro siemens dus beetje afgezaagd om dat te vertellen..

btw dis mafiasven op het account van kalibaba :) zit bij hem thuis :+

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 18:52 schreef Yo-L het volgende:

[..]

je klok staat verkeerd :P
Hehehe kijk eens naar de url van het plaatje.
Ik ben trouwens echt blij met deze foon. :)
Pagina: 1