Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcanrinus
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-08-2021
Hallo Tweakers,
ik Wil graag een nieuwe telefoon gaan kopen.
uiteraard eentje met Android want hier ligt mijn voorkeur. _/-\o_
nu zie ik op het internet heel veel erg goede smartphones van 2016.
maar wat is nou de beste telefoon van 2016?
voor iemand zo als mij die er erg vaak naar kijkt maar er eigenlijk alleen mee Whatsappt , belt of muziek luister. 8)7
ik ben dus geen persoon die erg zware spellen erop speelt. maar ik loop er wel veel mee. ik vind het dus ook erg belangrijk om een goede telefoon te hebben die toekomst proof is zodat ik volgend jaar niet weer een nieuwe hoef te kopen.

Wat vind jij de telefoon van dit jaar en wat raad je aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
De lenovo P2 is erg goed geprijst, enkel 300 euro en heeft een enorme accu. Standaard 32gb en een sd kaartje is mogelijk.

Heb je meer te besteden en wil je op safe spelen, neem een galaxy s7. Enige echte minpunt van dat toestel is de vrij slechte speaker. Voor de rest, geweldige camera en scherm, waterdicht, goede accuduur.

De HTC 10 is een goede all rounder. En HTC staat bekend om haar goede update support. 7.0 is al uit voor de 10.

De google pixel is veel te duur maar wel ontzettend goed en futureproof.

Als je echt niet zo veel met je telefoon doet, en enkel wat whatsappt en muziek luistert, kijk dan naar een moto g4, lenovo P2 of huawei p9 lite. Die zijn niet duur, en zullen volstaan aan je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:09
Galaxy S7 of S7 edge. Dat is de beste Android telefoon op dit moment, je krijgt er gratis water en stof resistentie bij.
Ben je meteen futureproof voor jouw gebruik.

Zonder budget kunnen we van alles roepen, wat is je max budget?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijstweak
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-02 11:40
Er zijn verschillende goede telefoons op de markt gebracht in 2016 maar een budget is zeker handig om te weten voordat we je met vele mogelijkheden van verschillende prijsklassen om de oren gaan slingeren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zoals ik in je vorig topic ook aangaf: rens-br in "Smartphone van 2016". Vul het onderstaande template, wat je krijgt als je een topic opent, volledig in. In je huidige topic ontbreken namelijk je eigen vondsten, je budget,
eventuele verplichte specificaties.

Het template:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Bfvr8DqEZieWju0BEY8nCB4J/full.png

Ook dit topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.