Op zondag 01 juli 2001 23:30 schreef crasher het volgende:
Acolyte57, jij gebruikt je palm naar eigen zeggen om winamp te besturen. Ik neem aan dat je bedoelt op de pc? Ik wil dat ook gaan doen, maar hoe doe jij dat?
PalmAmp. Niet het meest stabiele of elegante programma, maar het werkt perfect ervoor. Als ik nu wil weten wat voor muziek ik draai (omdat ik bv iets van het netwerk aftrek ofzo en ik geen flauw idee heb wat m'n huisgenoten op hun HD hebben staan) hoef ik alleen nog maar naar m'n cradle te kijken. Als ik het kutmuziek heb kan ik eventjes lekker heen en weerspoelen tot ik wat fijns hoor. Is toch leuk

Je legt je Palm in je cradle, wacht even tot ie connectie maakt met de Winamp plugin, en draaien maar.
Ik zat zelf overigens wel een beetje te denken.. Girder (
http://www.girder.nl ), een programma dat origineel bedoelt is als een infrarood afstandsbediening programma (daar gebruik ik het dan ook voor), heeft tegenwoordig een heleboel andere mogelijke inputs ipv alleen een afstandsbediening... ook over TCP/IP enzo. Dus theoretisch zou ik dus vanaf m'n Palm gewoon kunnen telnetten naar Girder en op die manier alles en nog wat besturen.
Moet ik nog wat meer over na denken.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~