Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 849841

Topicstarter
Mijn vraag
Een deel van mijn contacten op mijn iPhone 6 zijn sinds 2 dagen weg. Het viel me op doordat in WhatsApp op eens nummers stonden bij de chats in plaats van namen. Voor zover ik kan zien, zijn het niet de meest recente contacten, maar lijken de contacten wel allemaal uit de zelfde tijdsperiode te komen (van ongeveer 1/2 jaar-3 jaar geleden). Er is geen software-update o.i.d. aan vooraf gegaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 6, iOS 10.1.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd via icloud.com contacten te herstellen met een eerdere back-up, van toen de verloren contacten er nog wel waren. Dit hielp niet.
Ook opnieuw opstarten, evenals een hard reset hielp niet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:53
Als je op iCloud kijkt (via de webbrowser) zie je al je contacten staan? Als dat zo is, zet dan even op de iPhone bij instellingen - iCloud - Contacten het schuifje even naar links. Even wachten en dan weer naar rechts. Nu gaat iCloud je contacten naar de telefoon zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas, daar staan nog veel minder contacten dan ik nu over heb op m'n telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:53
Heb je nog andere iOS of MacOS apparaten? Misschien dat daar meer staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb nog een iPad, daar mis ik ze ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt alsof je contacten eerder syncte met een andere dienst, zoals Google?
Kwam je bijvoorbeeld van Android af voor je naar iOS ging?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb ooit wel Android gehad inderdaad, maar dat is al wel zo'n 4 jaar geleden. Sindsdien alleen iOS gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Heb je een andere simkaart gekregen? misschien heb je contacten op je simkaart opgeslagen inplaats van op iCloud of op mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee, dat ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:46

Speedmaster

Make my day...

Ga eens op je home scherm naar telefoon (groene horentje) - contacten - links boven in - groepen, wat staat daar aangevinkt. Hier kan je namelijk alle contacten zichtbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alles staat aangevinkt, dus ook dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik geloof dat ik er achter ben.
Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd en vorige week kreeg ik in mijn mail een melding dat de server van m'n studentenmail niet gevonden kon worden. Leek me logisch, het account was blijktbaar opgezegd. Ik heb dus dat complete account van mijn iPhone gewist. Zou het kunnen dat er voor een bepaalde periode dit account mijn standaard account was voor mijn contacten en daar alles was opgeslagen?
Zo ja, zou er toevallig een mogelijkheid zijn om dat terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat kan, zoals reeds aangegeven.
En nee als je geen backup hebt ben ik bang van niet... immers synchroniseerde je met de servers van hen en stonden daar je contacten.

Je zou de beheerders kunnen aanschrijven of ze misschien een backupje van je account hebben :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
heb je de contacten niet toevallig nog op de simkaart staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee mn contacten staan helaas niet op de simkaart..
Bedankt voor alle hulp iedereen!! Ik heb de nummers die ik nog in mn whatsapp heb staan opnieuw opgeslagen en de rest is dan maar jammer.
Ik ga in ieder geval nu al mn contacten overzetten naar iCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 16:19

Yor

Yor1313#2571

Ik gok erop dat je de contacten in Facebook had staan of een ander account als standaard had ingesteld. Gebruik je hotmail, gmail of een andere maildienst?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yor schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 02:37:
Ik gok erop dat je de contacten in Facebook had staan of een ander account als standaard had ingesteld. Gebruik je hotmail, gmail of een andere maildienst?
Misschien ff het topic lezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Je weet zeker dat die contacten in iCloud waren opgeslagen en niet in Hotmail, Gmail oid?
Pagina: 1