Toon posts:

Hulp met aankoop pc onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een eigen pc samen te stellen en wil dat deze keer helemaal zelf doen. Ik heb niet veel ervaring met pc bouwen maar wil dit meer gaan leren en onder handen nemen.
Nu heb ik een budget van 1200 euro en wou graag een goede Gaming pc in elkaar zetten (dit samen met iemand die dit eerder heeft gedaan). Ik heb een lijst van onderdelen die ik wil gebruiken maar weet niet helemaal zeker of het allemaal bij elkaar past en op elkaar kan worden aangesloten. Kan iemand mij advies bieden over wat ik er nog bij moet doen en eventueel waar nodig, alternatieven geven op componenten.
Onderdelen gevonden via Azerty.nl
-Cooler Master MasterCase 5
-MSI B150 Gaming M3
-Corsair RM Series RM 650x
-Seagate Desktop HDD ST1000DM003
-PNY GeForce GTX 1060 Dual FAN
-Kingston HyperX Fury 16 GB: 2x8 GB
-Cooler Master Hyper 212 Evo
-Intel Core i5-6600K / 3.5 GHz

https://azerty.nl/winkelm...D=1&product%5B853317%5D=1

Heeft iemand tips?

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
1 tip kan ik je al geven. Deze topic start tart veel regeltjes die hier op Tweakers gelden. Deze regeltjes zijn er niet om je te pesten, maar juist om je een zo goed mogelijk advies te geven.

Je wil geen componenten, maar een systeem samenstellen, dit hoort dus in Desktop Aankoopadvies

Lees daar eerst de tips en beleid door, zodat je met een goed voorstel kan komen.

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01 10:20

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

en dan voornamelijk even het DAA beleid doorlezen

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op het forum!
Tip voor de volgende keer: lees eerst even in het subforum waar je gaat posten wat er precies van je verwacht wordt. De stickies met informatie vind je boven elk topic. Allereerst hoort je topic thuis in Desktop Aankoopadvies. Dan volgen we daar DAA beleid. Een van de zaken die je daar leest is dat we een set standaard vragen hebben, die alle informatie vragen die we graag hebben. Ook lees je dat externe winkelmandjes niet zijn toegestaan en dat we daarvoor een eigen tool hebben.

Succes!

Dit topic is gesloten.