Toon posts:

Alt+tab in combinatie met 2x excel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Alt+tab is een mooie combinatie om van programma te wisselen. Alleen nu heb ik problemen met alt+tab als ik 2x excel open heb. met Alt+tab kom ik wel vanaf een ander programma naar excel alleen terug wil dan niet. Dan blijft hij hangen in excel. Iets wat met 1 keer excel open wel wil.

Hoe kan ik dit oplossen?

Windows 10 en Office 2010 is de combinatie die ik gebruik.

wat ik niet wil is een andere toetscombinatie waarmee ik moet variëren en ik heb al gekeken bij de instellingen van excel met venster gebruik wat niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je alt inhoud, krijg je ook al je vensters te zien, doortabben kom je er ook niet uit?

Bij Office 2010 zat een kleine irritatie dat 2 sheets openen in excel (beide via bestand->openen) deze in '1 venster' van excel draaide, workaround is excel gewoon 2x los opstarten en dan bestanden te openen, mogelijk dat dat ook je alt-tab verhelpt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb even getest in een VM met W10 en Office 2010 en als je Excel open hebt met twee documenten in 1 venster, je geen tweede venster ziet als je de muis over het taakbalkicoon houdt. Snel alt-tab gebruiken levert niets op, maar druk je twee keer op tab dan wissel je wel gewoon naar het andere programma. Heb je Excel open op het tweede document en je doet snel alt-tab, dan kom je op het eerste document en hier kom je dan weer niet uit met een enkele alt-tab. Je moet dan hier ook weer twee keer tab indrukken terwijl je alt vast blijft houden, net zoals je dat moet doen om naar een ander programma te wisselen.

Commandline FTW | Tweakt met mate