Toon posts:

leuk internetten 1 tot 2 uur per dag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn moeder wordt ziek van al die belminuten die je maakt op het net, weten jullie een goede provider waar je niet meer kwijt bent dan een 80 per maand maar toch 1 a 2 uur kan internetten?

:)

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:42
Wish!

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Dennis
  • Laatst online: 09:57
Daar kun je al kabelinternet voor nemen! :)

Verwijderd

Topicstarter
weet ik maar dat wil mijn moeder niet.
is er geen andere dan wish?

• Bart
Als jij je aan 2 uur per dag kan houden hoeft je moeder niet eens telefoon tikken te betalen. Alleen 70 per maand voor wish en dan heb je 2 uur internetten zonder tel kosten.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 30 juni 2001 23:03 schreef Hellraiser het volgende:
Vaag. Wel 2 uur per dag online voor een vast bedrag per maand. Maar toch in geprek en trage verbinding willen hebben. Terwijl je voor 80 piek ook kabel internet hebt.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Bart
als je kabel kan krijgen zeker nemen. Hier in dit kut dorp kan het ook nog steeds niet. En daar baal ik flink van :(

Verwijderd

1,5 uur per dag, met 6 dagen internet per week is dat 9 uur per week x 1,80 per uur (daltarief, 's avonds) = ongeveer 16 gulden per week. Keer 4 (maand) is dat 64 gulden.

Kan dus ook gewoon via KPN hoor. :)

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 23:12 schreef Revolution het volgende:
1,5 uur per dag, met 6 dagen internet per week is dat 9 uur per week x 1,80 per uur (daltarief, 's avonds) = ongeveer 16 gulden per week. Keer 4 (maand) is dat 64 gulden.

Kan dus ook gewoon via KPN hoor. :)
Dat zeg je wel mooi,maar je kan ook gewoon overdag enzo !

Verwijderd

Dat kan, maar dan nog moet je met enig beleid wel op max. 80 gulden uit kunnen komen.

En ik heb net gehoord van Superweb weer begint. :)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Ja maar wat is het prijskaartje van SuperWeb en is het nu ook onbeperkt? Ik was zeer tevreden met SuperWeb en zat vanaf begin erbij. Nu heb ik Wish Click & Dial. 2 uur per dag, nog te weinig maarjah. Als ik kabel kon krijgen deed ik dat. En kabel is maar 15 piek per maand meer dus daar moet je het niet voor laten.

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 23:03 schreef Hellraiser het volgende:
Kabel kan je toch gewoon aan laten sluiten als zij er niet is........... ;)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
Op zaterdag 30 juni 2001 23:32 schreef Psychoot het volgende:
Ja maar wat is het prijskaartje van SuperWeb en is het nu ook onbeperkt? Ik was zeer tevreden met SuperWeb en zat vanaf begin erbij. Nu heb ik Wish Click & Dial. 2 uur per dag, nog te weinig maarjah. Als ik kabel kon krijgen deed ik dat. En kabel is maar 15 piek per maand meer dus daar moet je het niet voor laten.
jij heb wish hoe bevalt dat ? (oja wat gebeurt er na die twee uur is dan de verbinding verbroken of ga je door op ptt tarief)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 13:37 schreef wizzard het volgende:

[..]

jij heb wish hoe bevalt dat ? (oja wat gebeurt er na die twee uur is dan de verbinding verbroken of ga je door op ptt tarief)
Verbinding wordt verbroken... Dan kan je op een ander nummer doorinternetten...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Naast ADSL en Kabel.... heb je via de telefoon o.a. Wish, Zonnet, en Wanadoo, die een uren-pakket voor een vaste prijs hebben.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1