Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renierbl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2020
Beste forumleden/nerdgenoten,

*knip* werving

Thanks!

Renier

[ Voor 92% gewijzigd door Krisp op 06-12-2016 12:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Misschien dat het in de development wereld anders zit, maar als systeembeheerder in een klassieke / convervatieve organisatie zit ik niet te wachten op een avatar en al te veel hipheden.

Solliciteren graag met een zinvolle motivatiemail en een goed opgemaakt, duidelijk en eerlijk CV.

Ik snap je klacht over recruiters, maar een goede recruiter is zijn geld meer dan waard en is een zinvolle link tussen vraag en aanbod. Zeker voor functies die lastiger te vervullen zijn, of waar juist extreem veel reacties op komen, kan een recruiter aan de kant van de vragende organisatie absurd veel tijd en energie besparen, maar ook voor een potentiële werknemer interessant zijn. Die zet zijn vraag uit en recruiter gaat op zoek naar een passende betrekking.

Kortom, een goede recruiter is interessant en belangrijk, omdat hij/zij in staat is matches te maken die anders niet of moeilijk te maken zijn.

Recruitment verberen ben ik absoluut voor, ik weet alleen niet of ik dit de juiste manier zou vinden.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30
Eigenlijk wil je dus tussen de recruiter en de werkzoekende in gaan zitten.

De vraag is dan: Waar verdien jij je geld mee?
Verwacht je dat recruiters hun provisie met je delen in ruil voor toegang tot je gebruikers?
Of verwacht je dat de werkzoekenden betalen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hoi Renier,

Welkom op GoT. Dit valt onder werving, en dit is niet toegestaan volgens de Het algemeen beleid. Ik zou je willen aanraden die goed door te lezen voordat je een volgend topic opent. Alvast bedankt!

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Dit topic is gesloten.