Hallo,
Ik wil graag een pc laten bouwen door bv alternate, of een andere aanbieder die game pc bouwt, echter ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb de afgelopen week heel veel op website gezeten zoals alternate, gamepc.nl etc etc gezeten maar het is too much. Is er iemand die een goed systeem hieronder kan plaatsen. heel erg bedankt alvast!
Mijn budget is EUR 1600,-
rand apparatuur zoals muis keyboard, monitor heb ik nog. Dus er moet nog wel windows bij. Dus laten we zeggen dat mijn budget voor de kale pc EUR 1500,- is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen. watch dogs, mafia 3, BF1
Wat mag het systeem gaan kosten?
EUR 1500.-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval graag een goede videokaart, de GTX 1070 8GB maar welk merk? wat is bv het verschil tussen asus en msi etc.
Een intel I5 processor, maar welke ??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen amd!
Ik heb in mijn oude systeem een Samsung SSD 2.5", 128GB, SATA600, 830 Series ( kan ik deze probleemloos ergens bij prikken?
Verder goede ervaringen met MSI en Corsair.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil de komende 4 jaar geen problemen met gamen, dus het liefst zo hoog mogelijk.
Mijn monitor (benq GL2450H) kan full HD aan, maar wil in de toekomst wel een andere monitor.
Hieronder een VB van wat ik heb gezien voor dit budget, vraag is kan ik hier de komende jaren mee vooruit? Zouden jullie dit nog aanpassen en zoja waarom dan?:
Processor Intel Core i5 6600K Quad-Core (3.50 GHz)
Moederbord MSI Z170A Gaming M5
Geheugen 16 GB (2 x 8 GB) Kingston HyperX Fury 2133 MHz DDR4
Videokaart MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G 8 GB
SSD Samsung 750 EVO 500 GB
Harddisk Western Digital 2TB SATA
Behuizing Phanteks Eclipse P400S
Koeler Scythe Mugen 4
Voeding Corsair CX650M 650 W
Ik wil graag een pc laten bouwen door bv alternate, of een andere aanbieder die game pc bouwt, echter ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb de afgelopen week heel veel op website gezeten zoals alternate, gamepc.nl etc etc gezeten maar het is too much. Is er iemand die een goed systeem hieronder kan plaatsen. heel erg bedankt alvast!
Mijn budget is EUR 1600,-
rand apparatuur zoals muis keyboard, monitor heb ik nog. Dus er moet nog wel windows bij. Dus laten we zeggen dat mijn budget voor de kale pc EUR 1500,- is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen. watch dogs, mafia 3, BF1
Wat mag het systeem gaan kosten?
EUR 1500.-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil in ieder geval graag een goede videokaart, de GTX 1070 8GB maar welk merk? wat is bv het verschil tussen asus en msi etc.
Een intel I5 processor, maar welke ??
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen amd!
Ik heb in mijn oude systeem een Samsung SSD 2.5", 128GB, SATA600, 830 Series ( kan ik deze probleemloos ergens bij prikken?
Verder goede ervaringen met MSI en Corsair.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik wil de komende 4 jaar geen problemen met gamen, dus het liefst zo hoog mogelijk.
Mijn monitor (benq GL2450H) kan full HD aan, maar wil in de toekomst wel een andere monitor.
Hieronder een VB van wat ik heb gezien voor dit budget, vraag is kan ik hier de komende jaren mee vooruit? Zouden jullie dit nog aanpassen en zoja waarom dan?:
Processor Intel Core i5 6600K Quad-Core (3.50 GHz)
Moederbord MSI Z170A Gaming M5
Geheugen 16 GB (2 x 8 GB) Kingston HyperX Fury 2133 MHz DDR4
Videokaart MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G 8 GB
SSD Samsung 750 EVO 500 GB
Harddisk Western Digital 2TB SATA
Behuizing Phanteks Eclipse P400S
Koeler Scythe Mugen 4
Voeding Corsair CX650M 650 W
[ Voor 15% gewijzigd door diwol op 05-12-2016 23:38 . Reden: Voorbeeld pc toegevoegd ]