Ik ben van plan om de Nikon 200-500 mm te kopen. Het probleem is dan meteen dat mijn huidige schoudertas absoluut niet geschikt is voor deze lens, laat staan voor de lens bevestigd op mijn D750 of D7100. Ook zou ik graag de Nikon 70-200 f4 willen kunnen meenemen naast de 200-500 plus camera.
Ik zoek dus een nieuwe tas en dat moet gezien het gewicht van de lens een rugtas worden. Hierbij is mijn oog gevallen op de volgende tassen:
product: Lowepro Flipside 400 AW
pricewatch: Lowepro Flipside 500 AW
Op zich lijkt het erop dat de 400 genoeg ruimte heeft voor een camera + 200-500 en 70-200 f4, maar ik heb het idee dat het krap kan worden. De 500 aw is echter alweer een stukje groter.
Heeft iemand hier ervaring met 1 van deze tassen (of beide)? Is er nog een tas die ik over het hoofd zie?
Ik zoek dus een nieuwe tas en dat moet gezien het gewicht van de lens een rugtas worden. Hierbij is mijn oog gevallen op de volgende tassen:
product: Lowepro Flipside 400 AW
pricewatch: Lowepro Flipside 500 AW
Op zich lijkt het erop dat de 400 genoeg ruimte heeft voor een camera + 200-500 en 70-200 f4, maar ik heb het idee dat het krap kan worden. De 500 aw is echter alweer een stukje groter.
Heeft iemand hier ervaring met 1 van deze tassen (of beide)? Is er nog een tas die ik over het hoofd zie?