Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBigfoot
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-08 11:14
Mijn vraag
Na een NL-alert blokkeert mijn toestel volledig, hij reageert op geen enkele aanraking. De aan/uitknop zorgt ervoor dat het scherm alleen aan en uit gaat.
Is dit probleem bij meer mensen bekend?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony M4 Aqua Dualsim.
Android 5.0.
Call Blocker app actief.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Je schijnt, als je jezelf laat bellen door iemand anders, de blokkade op te kunnen heffen. Alleen staat op mijn toestel een app Call blocker actief, waardoor alle inkomende gesprekken, ongeacht simkaart, geweigerd worden.
Resetten met een paperclip leidt er na opnieuw opstarten toe dat het toestel automatisch weer in de blokkade schiet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Toevallig iemand anders gezien die hetzelfde had, bij een reset dmv knopcombi (soft reset) 2x was het weg

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacBigfoot
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-08 11:14
mrsar schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:48:
Toevallig iemand anders gezien die hetzelfde had, bij een reset dmv knopcombi (soft reset) 2x was het weg
Reset, zowel de knop combo als de resetknop, werkt niet. Ik moet eerst de pincode invoeren van de simkaarten voordat ik verder kan en direct daarna komt de NL-alert-melding weer.
Het is me gelukt door na de pincode razendsnel in te loggen. Ik krijg dan de mogelijkheid de NL-alert-melding te sluiten, voor beide simkaarten.