Sitecom homeplug contacten naar macbook air

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een sitecom mini homeplug thuis en ik weet dat die al werkt hij werkt namelijk overal waar ik hem in doe xbox of desktop. maar als ik hem aan me mac aansluit doet die niks. Hoe krijg ik het voor elkaar dat die hem ook pakt bij mijn macbook air.

Ik ben bereid zelfs 5 euro overmaken voor het goede antwoord

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 09:54

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Ik mis nog wat informatie. Op welke manier heb je hem aangesloten? Een Ethernet naar Thunderbolt adapter? Welk merk?

Wat zegt je mac bij netwerkcentrum? Kan je met andere apparaten in je router inloggen en zo je mac spotten?

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

PM me even voor het goede antwoord.

Jk

Apple staat erom bekend het eea anders te interpreteren in standaarden. Sitecom staat erom bekend cheape bagger te verkopen. Werkt het ding via wifi? Gebruik dan geen kanaal 12 eb 13 en geen 20/40mhz auto-instellung maar enkel 20mhz.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

SuBBaSS

-has Ryzen

Hoe doet ie niets? Reageert hij wel en is hij uberhaupt al geinstalleerd? Bij de mac gaat dat niet zoals bij windows via automatische updates, je zult eerst een (os x!) driver moeten installeren.

En wat is het precies? Homeplug is toch netwerkapparaat? Waarom wil je die aansluiten via je macbook? Doet de wifi van je macbook het niet? Of heb je daarvoor juist die homeplug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:49

Nox

Noxiuz

SuBBaSS schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:42:
Hoe doet ie niets? Reageert hij wel en is hij uberhaupt al geinstalleerd? Bij de mac gaat dat niet zoals bij windows via automatische updates, je zult eerst een (os x!) driver moeten installeren.

En wat is het precies? Homeplug is toch netwerkapparaat? Waarom wil je die aansluiten via je macbook? Doet de wifi van je macbook het niet? Of heb je daarvoor juist die homeplug?
Het is netwerkapparatuur, zijn geen drivers voor nodig.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:26

SuBBaSS

-has Ryzen

NoxiuZ schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:47:
[...]

Het is netwerkapparatuur, zijn geen drivers voor nodig.
Thanks, was even op het verkeerde been gezet door het "als ik hem aan me mac aansluit doet die niks".

Gaat via een ethernetkabel of wifi en in het geval van dat laatste: ziet de macbook het netwerk wel en kan hij wel verbinden?
Pagina: 1