Mijn vraag
Oke waar zal ik beginnen..
3 dagen geleden speelde ik een potje csgo. So far so good. Na een halfuur bevroor m'n PC volledig waarbij ik letter niks meer kon doen. Ik liet hem een kwartiertje aan staan met de hoop dat het weer zou reageren. Maar helaas heeft dat niet mogen baten. Daarop voerde ik een harde shutdown uit (powerknop ingedrukt houden totdat hij uitgaat).
Maar nadat ik hem opnieuw wilde starten kwam hij in een loop terecht waar ik niet uit kan komen.
Vlak na de Gigabyte opstartscherm gaat de scherm op zwart en mn toetsenbord gaat dan ook uit.
Dus mijn vraag is hoe kan ik mijn pc herstellen?
Paar foto's van wat ik te zien krijg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om W10 opnieuw te installeren via de herstel optie maar dat heeft niet gewerkt.
Verder kan ik wel via de veilige modus binnenkomen maar als ik naar de backup instellingen ga dan crasht de instellingen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik zou wat hulp enorm waarderen.
Oke waar zal ik beginnen..
3 dagen geleden speelde ik een potje csgo. So far so good. Na een halfuur bevroor m'n PC volledig waarbij ik letter niks meer kon doen. Ik liet hem een kwartiertje aan staan met de hoop dat het weer zou reageren. Maar helaas heeft dat niet mogen baten. Daarop voerde ik een harde shutdown uit (powerknop ingedrukt houden totdat hij uitgaat).
Maar nadat ik hem opnieuw wilde starten kwam hij in een loop terecht waar ik niet uit kan komen.
Vlak na de Gigabyte opstartscherm gaat de scherm op zwart en mn toetsenbord gaat dan ook uit.
Dus mijn vraag is hoe kan ik mijn pc herstellen?
Paar foto's van wat ik te zien krijg.
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 255,50 | € 255,50 |
1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 0,- | € 0,- |
2 | Sapphire R9 270 2GB DUAL-X | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec H2O 620 | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech G510 Gaming Keyboard | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 67,70 | € 67,70 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 54,- | € 54,- |
1 | Antec TP-II 550P, 550W (ATX12V 2.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 377,20 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd om W10 opnieuw te installeren via de herstel optie maar dat heeft niet gewerkt.
Verder kan ik wel via de veilige modus binnenkomen maar als ik naar de backup instellingen ga dan crasht de instellingen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en ik zou wat hulp enorm waarderen.
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.