Mijn vraag
Hallo allemaal. Recentelijk heb ik (voor het eerst
) een eigen PC gebouwd. Alles ging lekker, tot het moment dat hij het echt moest gaan doen. Ik sloot hem aan op mijn TV, en er kwam geen beeld. Niets, noppes, nada. Nou vond ik dat (uiteraard) nogal vreemd, dus heb ik het ook nog even geprobeerd op een crappy monitor die ik nog op zolder had staan: wederom niets. Wat kan ik doen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hier een lijstje met componenten:
- Intel core i5-6400
- Gigabyte GA-H110M-S2H
- Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G
- Crucial 8GB - PC4-17000 - DIMM
- BitFenix Comrade Window Zwart
HDD zou ik niet weten (gekregen van een vriend) maar die is in ieder geval leeg (ook geen OS dus)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al meerdere uitgangen geprobeerd (zowel op de TV, het MoBo en de videokaart) en ook meerdere kabels, dus daar kan het niet aan liggen
Ik heb de CPU gecontroleerd op beschadigingen, deze ziet er ook prima uit.
Alles een keer los/vastgeschroefd, gecontroleerd op piepjes en kraakjes, niets bijzonders gevonden.
Overigens doet de stroom het naar behoren, lampjes op de case geven licht en ook de fans van de CPU en de videokaart geven een teken van leven.
Hopelijk kunnen jullie helpen!
Met vriendelijke groet,
TweakerTopper
Hallo allemaal. Recentelijk heb ik (voor het eerst
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hier een lijstje met componenten:
- Intel core i5-6400
- Gigabyte GA-H110M-S2H
- Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G
- Crucial 8GB - PC4-17000 - DIMM
- BitFenix Comrade Window Zwart
HDD zou ik niet weten (gekregen van een vriend) maar die is in ieder geval leeg (ook geen OS dus)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al meerdere uitgangen geprobeerd (zowel op de TV, het MoBo en de videokaart) en ook meerdere kabels, dus daar kan het niet aan liggen
Ik heb de CPU gecontroleerd op beschadigingen, deze ziet er ook prima uit.
Alles een keer los/vastgeschroefd, gecontroleerd op piepjes en kraakjes, niets bijzonders gevonden.
Overigens doet de stroom het naar behoren, lampjes op de case geven licht en ook de fans van de CPU en de videokaart geven een teken van leven.
Hopelijk kunnen jullie helpen!
Met vriendelijke groet,
TweakerTopper