Zoo na enig gepriegel werkt het nu.
De pc werktte eigenlijk meteen, maar de drivers updaten ging niet want mijn usb stick herkende ie niet.
Ik heb toen met de driver dvd die er bij zat het handmatig geupdate, maar daarna werkte er geen een usb poort meer. Toen Windows 7 opnieuw geinstalleerd, doen de wizard van de dvd gevolgd. En nu doet hij het prima!
Ik merktte, toen de kast aan de zijkant open was en ik gewoon achterlangs een kabeltje er in deed dat ik toch weer stroom kreeg. Lag waarschijnlijk aan mij t-shirt onder mijn trui.. Vergeten.. Anyhow het werkt nog. Microfoon via dopjes getest, ik hoorde niks, maar als ik er met mijn vinger hard op tiktte, zag je de volumebalk bewegen, line in werkt ook, line out ook.
@sissors: was wel op het stuk wat in de kast zit, zegmaar het aluminium wat over de i/o deeltjes zit.
2 vragen nog:
1. Denken jullie dat het los zal lopen, of moet ik er ernstig rekening mee houden dat het het alsnog gaat begeven. Een vriend dacht dat het RAM wel eens na een tijd stuk gaan hierdoor.
2. Deze kast heeft eerst een losse GPU ingezeten, die is er nu uit. Maar hoe vul ik dit in godsnaam op? Ik heb wat lozze grijze dingen, waarmee je normaal je kast opvult. Maar ze passen niet, meerdere geprobeerd. De kast die ik heb is een Coolermaster force 500. Hierin zitten van die dingen die je uit kan breken..
Edit: vraag 2 is gefixt, het plaatje zat niet in het "slot" in de zin waar ie in moet vallen. Zovaak doe ik dit zie je wel..
[
Voor 4% gewijzigd door
dennis_rsb op 05-12-2016 22:10
]