Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-03-2024
Mijn vraag
GTA V voor de PC
Gewoon als DISC dus niet via Steam gekocht.

Ik wil hem verkopen omdat ik hem heel weinig gebruik. Nu heb ik een deal met iemand.
Kan ik nu de Disc gewoon opsturen of moet deze persoon ook mijn Social Club inlog hebben?

Of is het als je hem installeert dat je dan gewoon online kan met een eigen Social Club.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes,
Stan :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Palthe

Lijkt mij toch dat je social club gekoppeld is aan je psn account, niet aan een disc.
Met andere woorden, je kunt hem gewoon doorverkopen en hij/zij begint dan weer vanaf scratch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:48
Volgens mij is de Key die bij de pc versie zit direct gekoppeld aan je Rockstar Social Club account, ik heb de steam versie daar moest ik de cd-key die ik erbij kreeg invoeren op mijn social club account. Ik weet niet zeker of dat voor de disc versie ook zo werkt, maar ik gok van wel en dat het spel dus niet gaat werken voor deze persoon mits hij jouw rockstar account erbij krijgt of zelf ergens alsnog een legale key vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
Ik heb hem voor de PC
palthe schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:59:
Lijkt mij toch dat je social club gekoppeld is aan je psn account, niet aan een disc.
Met andere woorden, je kunt hem gewoon doorverkopen en hij/zij begint dan weer vanaf scratch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
Ja, leek mij ook. Maar toch even vragen, Ondank dat is het verder geen probleem voor mij om me Social Club erbij te geven.
Sj0eRdJuH schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:05:
Volgens mij is de Key die bij de pc versie zit direct gekoppeld aan je Rockstar Social Club account, ik heb de steam versie daar moest ik de cd-key die ik erbij kreeg invoeren op mijn social club account. Ik weet niet zeker of dat voor de disc versie ook zo werkt, maar ik gok van wel en dat het spel dus niet gaat werken voor deze persoon mits hij jouw rockstar account erbij krijgt of zelf ergens alsnog een legale key vandaan haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:16
Nee gaat niet, de cd-key is gekoppeld aan je Socialclub account, en kan dus niet opnieuw geactiveerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
Maar als ik mijn Social Club erbij geef werkt t dus wel?
dragoncry schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:08:
Nee gaat niet, de cd-key is gekoppeld aan je Socialclub account, en kan dus niet opnieuw geactiveerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 15:20
iStannoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:11:
Maar als ik mijn Social Club erbij geef werkt t dus wel?
[...]
Ja dat dus, gewoon social club erbij geven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
stylzzzz schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:11:
[...]

Ja dat dus, gewoon social club erbij geven!
Wel het vermelden waard, je account verkopen is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
Hm.. het zal wel moeten wil de persoon online kunnen. Tevens is er geen misgebruik gemaakt van het account. Ik neem aan dat het geen probleem word.
dragoncry schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:25:
[...]

Wel het vermelden waard, je account verkopen is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Even een bron vermelding :

https://www.rockstargames.com/eula
NO TRANSFERS: Any transferring, trading, selling, or exchanging of any VC or VG to anyone, other than in game play using the Software as expressly authorized by Licensor (“Unauthorized Transactions”), including, but not limited to, among other users of the Software, is not sanctioned by Licensor and is strictly forbidden. Licensor reserves the right, in its sole discretion, to terminate, suspend, or modify your User Account and your VC and VG and terminate this Agreement if you engage in, assist in, or request any Unauthorized Transactions. All users who participate in such activities do so at their own risk and hereby agree to indemnify and hold harmless Licensor, its partners, licensors, affiliates, contractors, officers, directors, employees, and agents from all damages, losses and expenses arising directly or indirectly from such actions. You acknowledge that Licensor may request that the applicable Application Store stop, suspend, terminate, discontinue, or reverse any Unauthorized Transaction, regardless of when such Unauthorized Transaction occurred (or has yet to occur) when it suspects or has evidence of fraud, violations of this Agreement, violations of any applicable law or regulation, or any intentional act designed to interfere or that otherwise has the effect of or may have the effect of intervening in any way with the operation of the Software. If we believe or have any reason to suspect that you have engaged in an Unauthorized Transaction, you further agree that Licensor may, in its sole discretion, restrict your access to your available VC and VG in your User Account or terminate or suspend your User Account and your rights to any VC, VG, and other items associated with your User Account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
iStannoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:27:
Hm.. het zal wel moeten wil de persoon online kunnen. Tevens is er geen misgebruik gemaakt van het account. Ik neem aan dat het geen probleem word.

[...]
Tja, dat kan je aannemen, maar ik zou het eerlijkheidshalve er dan wel bij vertellen dat er bijvoorbeeld een kans is dat mogelijk bij vermoeden van fraude het social club-account kan worden geband.

Ik weet niet of dat een realistische mogelijkheid is, maar als verkoper lijkt het me niet minder dan fair om dat wel erbij te vermelden.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStannoz
Uiteraard gedaan.. koper zei dat hij goed met het account om ging, en zn broer dit ook al eens heeft gedaan.,
anandus schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:30:
[...]

Tja, dat kan je aannemen, maar ik zou het eerlijkheidshalve er dan wel bij vertellen dat er bijvoorbeeld een kans is dat mogelijk bij vermoeden van fraude het social club-account kan worden geband.

Ik weet niet of dat een realistische mogelijkheid is, maar als verkoper lijkt het me niet minder dan fair om dat wel erbij te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
iStannoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:43:
Uiteraard gedaan.. koper zei dat hij goed met het account om ging, en zn broer dit ook al eens heeft gedaan.,
[...]
Dus de koper neemt alle verantwoordelijkheid op zich? (Banned account/fraude e.d.) Wat Anandus zegt is waar, maar ik zou zelf het risico niet lopen.

Gta 5 is nieuw verkrijgbaar voor minder dan €35 https://tweakers.net/pric...versie)-pc-(windows).html weet niet wat jij ervoor wil vragen natuurlijk.
Daarbij is het jammer dat je er geen gebruik meer van maakt, maar zijn dat de risico's waard?

Mijn advies : Doe het niet. (het is tegen de regels, en het gezeur wat je krijgt mocht het mislopen zijn die paar euro's echt niet waard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En vergeet niet dat jij over een jaar niet op hetzelfde mail-adres een R* account kan aanmaken voor RDR2 of over een paar andere jaren voor GTA:666 ofzo.

Maar ben het volledig eens met de rest: verkoop het niet, pak je verlies (de verkoopprijs).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iStannoz
Ik heb hiervoor de mail etc. veranderd naar zijn keuze.
MAX3400 schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:39:
En vergeet niet dat jij over een jaar niet op hetzelfde mail-adres een R* account kan aanmaken voor RDR2 of over een paar andere jaren voor GTA:666 ofzo.

Maar ben het volledig eens met de rest: verkoop het niet, pak je verlies (de verkoopprijs).
Pagina: 1