Ik wil een binnenkort mezelf op een leuk tuner/versterkertje tracteren inc een paar leuke boxjes.
De boxjes staan al vast namelijk 2x mission 700 en 2x mission 70.
De sub en center komen later wel.
Waar ik maar niet uit kom is het model receiver.
Hij is voor muziek bestemd (radio/cd/mp3) met af en toe een DVD-tje, vandaar het DD/DTS verhaal.
Ik ben wat rond wezen kijken en kom steeds de volgende types tegen die redelijk in elkaars buurt zitten qua prijs + specs.
Als ik door de specs wandel zie ik eigenlijk nauwelijks verschil.
Het lijkt erop dat de een alleen wat meer watts heeft of een extra aansluiting.
Zijn er nog meer redenen om voor een luxer model te kiezen?
Ik reken op f 800,- maar als die van f 1200,-echt zoveel beter is, wil ik die ook nog wel overwegen.
Echter gezien de speakers denk ik dat rx496 wel goed genoeg is.
Degenen waar ik nu nog tussen twijfel zijn dus de Yamaha 396,496,596,420,520,620.
Ik heb het vermoeden dat de 20 serie de opvolgers zijn van de 96 serie. Maar of dat inhoud dat ze automatisch beter zijn......
Aangezien er hier vaak mensen rondhangen die al die versterkers en hun kenmerken vaak uit hun hoofd weten JT, JvS
Hebben jullie een paar leuke tips? aanbevelingen?
gegroet en alvast bedankt.
De boxjes staan al vast namelijk 2x mission 700 en 2x mission 70.
De sub en center komen later wel.
Waar ik maar niet uit kom is het model receiver.
Hij is voor muziek bestemd (radio/cd/mp3) met af en toe een DVD-tje, vandaar het DD/DTS verhaal.
Ik ben wat rond wezen kijken en kom steeds de volgende types tegen die redelijk in elkaars buurt zitten qua prijs + specs.
Als ik door de specs wandel zie ik eigenlijk nauwelijks verschil.
Het lijkt erop dat de een alleen wat meer watts heeft of een extra aansluiting.
Zijn er nog meer redenen om voor een luxer model te kiezen?
Ik reken op f 800,- maar als die van f 1200,-echt zoveel beter is, wil ik die ook nog wel overwegen.
Echter gezien de speakers denk ik dat rx496 wel goed genoeg is.
Degenen waar ik nu nog tussen twijfel zijn dus de Yamaha 396,496,596,420,520,620.
Ik heb het vermoeden dat de 20 serie de opvolgers zijn van de 96 serie. Maar of dat inhoud dat ze automatisch beter zijn......
Aangezien er hier vaak mensen rondhangen die al die versterkers en hun kenmerken vaak uit hun hoofd weten JT, JvS
Hebben jullie een paar leuke tips? aanbevelingen?
gegroet en alvast bedankt.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant