Hallo mede tweakers!
ik ben al een poosje aan het twijfelen om een nieuwe monitor te kopen voor mijn PC.
ik game op dit moment nog met een 27inch monitor, maar een oude. (60hz, niet al te geweldige response time ect.) (exact type post ik vanavond even)
maar kreeg te horen op de BUG teamspeak dat een 144hz scherm erg goed beviel.
en aangezien ik toch al een poosje aan het twijfelen was heb ik maar eens wat budget vrij gemaakt
Ik zoek een?
Een beeldescherm van minimaal 27inch om lekker mee te kunnen gamen. (Op dit moment over het algemeen overwatch)
Wat is je budget?
+/- €500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit, zolang de kwaliteit van het product maar goed is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nouja, hij komt op mijn bureau te staan
Voor de rest heb ik een pricewatch: Sapphire NITRO R9 380X 4G D5
ik ben van plan om mijn oude scherm te gebruiken als 2e display, maar weet niet helemaal zeker of mijn kaart dit wel gaat trekken......
ik heb nog zitten twijfelen tussen 1440P of 1080P, maar ik denk niet dat mijn kaart 1440P gaat trekken op 144hz. (of zit ik nu verkeerd)
Wat ik zelf al heb gevonden
pricewatch: BenQ Zowie XL2720 Grijs, Rood, Zwart
(kreeg erg goede aanbevelingen voor deze)
pricewatch: Philips 272G5DJEB Zwart
pricewatch: Acer XZ271 Zwart (VA ipv TN)
Nu vraag ik mij af of jullie nog tips hebben voor mij waar ik mogelijk overheen heb gekeken/verkeerde aannames heb gemaakt.
ik neig op dit moment om de kiezen voor de pricewatch: BenQ Zowie XL2720 Grijs, Rood, Zwart
Alvast bedankt!
ik ben al een poosje aan het twijfelen om een nieuwe monitor te kopen voor mijn PC.
ik game op dit moment nog met een 27inch monitor, maar een oude. (60hz, niet al te geweldige response time ect.) (exact type post ik vanavond even)
maar kreeg te horen op de BUG teamspeak dat een 144hz scherm erg goed beviel.
en aangezien ik toch al een poosje aan het twijfelen was heb ik maar eens wat budget vrij gemaakt
Ik zoek een?
Een beeldescherm van minimaal 27inch om lekker mee te kunnen gamen. (Op dit moment over het algemeen overwatch)
Wat is je budget?
+/- €500
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit, zolang de kwaliteit van het product maar goed is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nouja, hij komt op mijn bureau te staan
Voor de rest heb ik een pricewatch: Sapphire NITRO R9 380X 4G D5
ik ben van plan om mijn oude scherm te gebruiken als 2e display, maar weet niet helemaal zeker of mijn kaart dit wel gaat trekken......
ik heb nog zitten twijfelen tussen 1440P of 1080P, maar ik denk niet dat mijn kaart 1440P gaat trekken op 144hz. (of zit ik nu verkeerd)
Wat ik zelf al heb gevonden
pricewatch: BenQ Zowie XL2720 Grijs, Rood, Zwart
(kreeg erg goede aanbevelingen voor deze)
pricewatch: Philips 272G5DJEB Zwart
pricewatch: Acer XZ271 Zwart (VA ipv TN)
Nu vraag ik mij af of jullie nog tips hebben voor mij waar ik mogelijk overheen heb gekeken/verkeerde aannames heb gemaakt.
ik neig op dit moment om de kiezen voor de pricewatch: BenQ Zowie XL2720 Grijs, Rood, Zwart
Alvast bedankt!