Notificatie systeem per mail en / of SMS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:53
Ik ben opzoek naar een notificatie systeem wat we kunnen gebruiken indien er zich een storing / incident heeft plaatsgevonden.

Bijv Provider A heeft storing gehad, wij willen graag alle klanten informeren per mail of per sms die aangesloten zitten bij die desbetreffende provider door middel van tags / criteria waar je op kan filteren.

Of bijvoorbeeld, er is een update voor pakket X beschikbaar en die wordt uitgerold, daar willen we graag alle klanten die voldoen aan die criteria een mail over sturen met bijvoorbeeld instructies.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en kan mij een duw in de goede richting geven naar welke pakketten / diensten ik moet gaan kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heet dat niet eenvoudigweg een CMDB? En die wordt gevuld door goede customer-intake of correcte monitoring/tooling?

Dat je hierna middels rules, filters & externe meuk (zoals een SMS gateway) je klanten voorlicht, is echt peanuts.

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2016 11:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Je zou eens kunnen kijken naar IBM Bluemix, zij hebben een service voor het versturen van SMS.

• ejan12
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2022
Onze webapplicatie ( en app ) eent zich daar fantastisch voor en meer...

Modbreak:Fijn voor je, maar als je een topic van 10 maanden oud schopt om je eigen product te promoten dan ben je geen mensen aan het helpen maar gewoon ordinair aan het spammen, en dat willen we hier niet. :w

[ Voor 58% gewijzigd door NMe op 07-09-2017 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

ejan12 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 11:26:
Onze webapplicatie ( en app ) spam leent zich daar fantastisch voor en meer...

Hier kun je je gegevens achterlaten en neem ik contact op.
Het algemeen beleid #verbodenspam

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topic is bijna een jaar oud; neem aan dat de topicstarter ondertussen wel een oplossing heeft gevonden.

Zo niet, dan moet jij je afvragen of het handig is je diensten aan te bieden aan bedrijven/personen die het niet nodig vinden om binnen een jaar een dergelijke oplossing af te nemen.

Fijne dag verder :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1