Dood is Odin iig niet, want ik kannum gewoon pingen 
Ik zal ff rondvragen
Ik zal ff rondvragen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hij doet het wel, want je kan hem pingen 
Maar een telnet naar poort 80, levert me geen wakkere webserver op.
Maar een telnet naar poort 80, levert me geen wakkere webserver op.
Verwijderd
Hmm, en jij post dit zeker via jou WAP telefoon vanuit het café?Op zaterdag 30 juni 2001 22:35 schreef Buzzman het volgende:
Op zaterdag avond moet je ook niet gaan internetten
Nope wij zijn moderators.....bij het accepteren van die taak zweer je elke vorm van social life af!Op zaterdag 30 juni 2001 22:37 schreef Revolution het volgende:
[..]
Hmm, en jij post dit zeker via jou WAP telefoon vanuit het café?
Omg, en dan gaan ze op zateravond maar vreselijk off-topic in LA (hadden jullie niet een hardcore hok?)Op zaterdag 30 juni 2001 22:47 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Nope wij zijn moderators.....bij het accepteren van die taak zweer je elke vorm van social life af!
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Je denkt toch niet dat we daar offtopic mogen heOp zaterdag 30 juni 2001 22:51 schreef Sir Abarth het volgende:
Omg, en dan gaan ze op zateravond maar vreselijk off-topic in LA (hadden jullie niet een hardcore hok?)
<font size=1>Ze moesten eens weten</font>Op zaterdag 30 juni 2001 22:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we daar offtopic mogen he
Maar ik ben tot een uur of 5 dan maar geen mod, * Buzzman heeft namelijk wel een social life
Buzzman, Revolution, McVirusS, Sir Abarth, ACM: waarschuwing voor offtopic posten 
Ohw fok, ben geen adje hier
Ohw fok, ben geen adje hier
Odin is vanmiddag plotseling in coma gegaan. Hij laat zich nog wel pingen maar verder doet-ie niets. Het is niet de eerste keer dat dit is voorgekomen.
Zodadelijk wordt-ie gereset. Over een paar weken mag er Linux op en zijn dit soort grappen hopelijk verleden tijd.
Zodadelijk wordt-ie gereset. Over een paar weken mag er Linux op en zijn dit soort grappen hopelijk verleden tijd.
FreeBSD -> Linux -> FreeBSD -> Linux, hoe vaak wordt er nog van webserver OS geswitcht voordat jullie de juiste gevonden hebben?
Zo mag ik het zien Femme. Een echte vent rijdt Fendt.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
FreeBSD was Rick's idee.Op zondag 01 juli 2001 00:45 schreef Onno het volgende:
FreeBSD -> Linux -> FreeBSD -> Linux, hoe vaak wordt er nog van webserver OS geswitcht voordat jullie de juiste gevonden hebben?
Kees vind Linux beter en hij vind 't handiger/verstandiger om alles onder hetzelfde OS te draaien.
'We' is wat het hardcorehok betreft een nogal relatief begrip, d'r komen er namelijk nogal weinig (Adjes, HGA's en af en toe een gelukkige 'meedenker'.Op zaterdag 30 juni 2001 22:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we daar offtopic mogen he
Dan generaliseerde ik het ook tot 'cf+hh'Op zondag 01 juli 2001 01:11 schreef Jaymz het volgende:
'We' is wat het hardcorehok betreft een nogal relatief begrip, d'r komen er namelijk nogal weinig (Adjes, HGA's en af en toe een gelukkige 'meedenker'.
Maar er zat nu toch zo'n apc masterswitch tussen zodat jullie zelf konden resetten?
(als ik het nu goed begrijp moet trueserver het nu doen, toch?)
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Die's gecrashedOp zondag 01 juli 2001 01:33 schreef Le Mol het volgende:
Maar er zat nu toch zo'n apc masterswitch tussen zodat jullie zelf konden resetten?
Voor zover ik weet is het niet slim om zomaar te resetten.Op zondag 01 juli 2001 01:33 schreef Le Mol het volgende:
Wellicht is dat wel nodig ja, magoed
als (als) inloggen op de bak niet wil lukken blijven er weinig opties over he
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
lolOp zaterdag 30 juni 2001 23:05 schreef [nielsonline] het volgende:
Buzzman, Revolution, McVirusS, Sir Abarth, ACM: waarschuwing voor offtopic posten
Ohw fok, ben geen adje hier![]()
Masterswitch werkt fantastisch. Odin doet 't weer
.
Sorry voor het neit begrijpen...maar wie/wat is Odin?
server
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
één van de webservers van Tweakers.netOp zondag 01 juli 2001 12:51 schreef Lampie het volgende:
Sorry voor het neit begrijpen...maar wie/wat is Odin?
Virussen? Scan ze hier!
Hoeveel servers staan er nou actief te draaien voor alle Tweakers gerelateerde zaken? Dus inclusief Fok! enzo?
* Floor-is Diemel zou dat samenvatten als:Op zondag 01 juli 2001 13:46 schreef Femme het volgende:
Nu maar 6, maar binnenkort worden het er 8.
Nu al 6, maar binnenkort worden het er zelfs 8!
Bericht hierboven
Pagina: 1