eyefinity setup win 10 probleem met openen browser.

Pagina: 1
Acties:

• alecs
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-01 02:51
Goeden dag beste tweakers,

Ik heb eindelijk een eyefinity setup, alleen als ik google chrome open opent hij hem over 3 schermen heen, ik heb de schermen aangesloten op een Sapphire r9 290x vapor-x 8gb. Met de laatste driver 16.11.5. en de pc draait op windows 10.

Is hier een oplossing voor dat als je hem maximaal wilt openen op 1 monitor ipv 3??

Hoor het graag :).

Mvg Alex

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Dat gaat toch een beetje tegen het hele idee van Eyefinity in? Als je niet wil dat al je drie schermen als één groot scherm wordt gezien, moet je Eyefinity uitzetten voor normaal gebruik. Bijvoorbeeld bij het gamen kan je deze dan weer aanzetten. Is vast een een snelle shortcut voor aan te maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• alecs
[
Ja ik vind eyefinity voor spellen ideaal echt top!!!! maar voor het internet browsen niet zo liever gewoon op 1 scherm :). zal daar ook eens naar zoeken of dat mogelijk is een shortcut ;).

[ Voor 4% gewijzigd door alecs op 05-12-2016 04:52 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:06
Onthoudt hij niet gewoon hoe groot het scherm de laatste keer was? Dan moet je Chrome dus even op 1 scherm zetten, Chrome afsluiten en dan opnieuw openen. Dat is volgens mij standaard in Windows.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:58
Er zijn verschillende oplossingen hiervoor (nVidia ondersteunt dit standaard overigens, ik dacht dat AMD daar ook iets voor had?), maar met Eyefinity kun je ook gewoon met Win+P switchen tussen duplicate en extend om snel te wisselen tussen 1 scherm en 3 losse.

• alecs
@ White Feather & Vipeax, thnxxx het is nu op gelost super bedankt!!!!
Pagina: 1