Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
All-round pc, zal gebruikt worden voor kantoorwerk, maar ook multimedia (film, muziek) en gamen (maar niet al te zwaar, genre Skyrim, Witcher 3)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 - €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen al te grote pc (vandaar µATX en mini tower), niet te luid. Voorkeur voor grote SSD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik zie vaak in andere threads dat voor Nvidia wordt gekozen (1060), maar als ik zo wat rondlees bieden de Radeons toch ook ruim waarde? Enige reden waarom ik geen (iets goedkopere) RX480 zou nemen? 4GB voldoende of toch 8GB houden?
- Moederbord ok, of andere adviezen?
- Moeite waard om ipv de boxed cooler een aparte cooler te nemen?
Alvast bedankt!
All-round pc, zal gebruikt worden voor kantoorwerk, maar ook multimedia (film, muziek) en gamen (maar niet al te zwaar, genre Skyrim, Witcher 3)
Wat mag het systeem gaan kosten?
€800 - €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst geen al te grote pc (vandaar µATX en mini tower), niet te luid. Voorkeur voor grote SSD.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Ik zie vaak in andere threads dat voor Nvidia wordt gekozen (1060), maar als ik zo wat rondlees bieden de Radeons toch ook ruim waarde? Enige reden waarom ik geen (iets goedkopere) RX480 zou nemen? 4GB voldoende of toch 8GB houden?
- Moederbord ok, of andere adviezen?
- Moeite waard om ipv de boxed cooler een aparte cooler te nemen?
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,01 | € 187,01 |
| 1 | MSI H110M PRO-VD | € 53,99 | € 53,99 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 XXX Edition 8GB | € 270,95 | € 270,95 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 123,- | € 123,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,85 | |