Ik zoek een?
Opvolger voor mijn Samsung Note 4. Een nieuwe telefoon uitzoeken is altijd een leuk moment. De stap naar eerst een Note 2 en daarna een Note 4 waren echte 'wow' momentjes. Nu heb ik moeite om die nieuwe 'wow' factor bij een telefoon te vinden. De Note 7 was wellicht een leuke opvolger geweest, maar we kennen allemaal het lot van dat toestel. Wat nu?
iOS en dus Apple valt voor mij af (sorry).
Ik vind het fijn om een telefoon als een soort HDD aan mijn Win10 laptop te kunnen koppelen en mediabestanden over te kunnen zetten zonder alles eerst te moeten converteren.
Vereisten/graag gezien:
- Een (am)oled scherm is een must.
- 5,5 inch of groter display.
- Minimaal full HD resolutie.
- Minimaal 32GB opslag.
- Degelijke camera.
- Liefst geen gebogen (edge) scherm.
- Fysieke homeknop zoals op Samsung toestellen.
- Verwisselbare accu.
Wat is je budget?
€700,- is wel de max, uiteraard liever minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series en films kijken met VLC, Kodi en Netflix. Youtube, social media, whatsapp en bellen (duh..). Gamen doe ik niet op een telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar een;
Samsung Galaxy S7 Edge, edge scherm staat mij tegen, geen verwisselbare accu. Duur.
Samsung Galaxy A5, te klein.
Samsung Galaxy J7, slechts 720p scherm en maar 16GB opslag.
Huawei P6, lomp apparaat. Zelfde schermgrootte als mijn Note4, maar de telefoon in zijn geheel is een stuk groter.
Lumia 950XL. Omdat het nu een eol toestel is durf ik het niet aan. Ogenschijnlijk nog veel bugs...
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft een goede suggestie? Zie ik een toestel over het hoofd of is het inderdaad lastig om een goede opvolger voor mijn Note 4 te vinden?
Opvolger voor mijn Samsung Note 4. Een nieuwe telefoon uitzoeken is altijd een leuk moment. De stap naar eerst een Note 2 en daarna een Note 4 waren echte 'wow' momentjes. Nu heb ik moeite om die nieuwe 'wow' factor bij een telefoon te vinden. De Note 7 was wellicht een leuke opvolger geweest, maar we kennen allemaal het lot van dat toestel. Wat nu?
iOS en dus Apple valt voor mij af (sorry).
Ik vind het fijn om een telefoon als een soort HDD aan mijn Win10 laptop te kunnen koppelen en mediabestanden over te kunnen zetten zonder alles eerst te moeten converteren.
Vereisten/graag gezien:
- Een (am)oled scherm is een must.
- 5,5 inch of groter display.
- Minimaal full HD resolutie.
- Minimaal 32GB opslag.
- Degelijke camera.
- Liefst geen gebogen (edge) scherm.
- Fysieke homeknop zoals op Samsung toestellen.
- Verwisselbare accu.
Wat is je budget?
€700,- is wel de max, uiteraard liever minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series en films kijken met VLC, Kodi en Netflix. Youtube, social media, whatsapp en bellen (duh..). Gamen doe ik niet op een telefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar een;
Samsung Galaxy S7 Edge, edge scherm staat mij tegen, geen verwisselbare accu. Duur.
Samsung Galaxy A5, te klein.
Samsung Galaxy J7, slechts 720p scherm en maar 16GB opslag.
Huawei P6, lomp apparaat. Zelfde schermgrootte als mijn Note4, maar de telefoon in zijn geheel is een stuk groter.
Lumia 950XL. Omdat het nu een eol toestel is durf ik het niet aan. Ogenschijnlijk nog veel bugs...
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie heeft een goede suggestie? Zie ik een toestel over het hoofd of is het inderdaad lastig om een goede opvolger voor mijn Note 4 te vinden?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2