Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lastpass] LP icoontje niet meer bruikbaar, wordt kruisje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Sinds kort heb ik een probleempje met Lastpass. Normaliter staat er een icoontje in een wachtwoordveld waar je dan op kunt klikken om een username/password te kiezen. Maar dat heb ik sinds kort niet meer. Het Lastpass icoontje staat wel in het invoerveld, maar als ik er op klik verandert het in een wit kruisje op een zwarte achtergrond en verder gebeurt er niets.

Het compleet deïnstalleren en herinstalleren van Lastpass mocht niet baten.

Wel valt me op dat in IE het wel gewoon werkt.

Firefox 50.0.2 / plugin versie 4.1.32a
IE 11.447.14393.0 / plugin versie 4.1.2.5

Zie dit plaatje, bij het e-mail invoerveld.
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/lastpass.png

Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 04-12-2016 23:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke software is er recentelijk bijgewerkt? Denk aan Firefox en add-ons ervan, maar ook LP zelf. Of misschien nog iets anders.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Hero of Time schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:50:
Welke software is er recentelijk bijgewerkt? Denk aan Firefox en add-ons ervan, maar ook LP zelf. Of misschien nog iets anders.
Ben al terug gegaan naar zowel Firefox 48 als 49, maakte geen verschil. Van LastPass weet ik zo geen mogelijkheid om een oudere plugin te installeren.

Ik ga wel ff proberen alle andere plugins even uit te zetten, eens kijken wat dat doet...

-- Edit: blijkbaar ligt het aan NoScript. Ook al zet ik die via zijn eigen opties op het toestaan van alle scripts, het probleem is pas verholpen als ik via add-on beheer NoScript echt compleet uitschakel.

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 05-12-2016 00:26 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe