Hallo,
Inmiddels een tweede Medion Akoya e6421 aangeschaft. Op aanraden van Tweakers.net.
Direct uit de doos, wizard doorlopen en verbinding gemaakt met Wi-Fi. Kort daarna een geel driehoek met "geen internettoegang". In apparaatbeheer ook een uitroepteken bij de adapter. Even later is de hele Wi-Fi adapter foetsie.
Opnieuw opstarten duurt 10min waarna er een melding verschijnt:
Ik heb een soft restore gedaan waarbij gebruikersaccount behouden blijft en daarna een full restore. Beide helpt niet.
Ik heb 0,0 aan software geinstalleerd. Hij komt direct uit de doos met deze ellende.
Iemand een idee wat ik nu kan doen behalve hele rompslomp van terugsturen?
Inmiddels een tweede Medion Akoya e6421 aangeschaft. Op aanraden van Tweakers.net.
Direct uit de doos, wizard doorlopen en verbinding gemaakt met Wi-Fi. Kort daarna een geel driehoek met "geen internettoegang". In apparaatbeheer ook een uitroepteken bij de adapter. Even later is de hele Wi-Fi adapter foetsie.
Opnieuw opstarten duurt 10min waarna er een melding verschijnt:
Nadat de laptop opnieuw is opgestart kan ik weer kortstondig verbinding maken met Wi-Fi waarna het probleem zich herhaalt. Wi-Fi adapter valt vervolgens weg en in apparaatbeheer ook niet meer terug te vinden. Rood kruis naast de waaier van Wi-Fi.: (
Er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart. Er worden foutgegevens verzameld. Hierna wordt de computer opnieuw opgestart.
Als u meer wilt weten, kunt later online zoeken naar deze fout: DRIVER_POWER_STATE_FAILURE
Ik heb een soft restore gedaan waarbij gebruikersaccount behouden blijft en daarna een full restore. Beide helpt niet.
Ik heb 0,0 aan software geinstalleerd. Hij komt direct uit de doos met deze ellende.
Iemand een idee wat ik nu kan doen behalve hele rompslomp van terugsturen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 21:42 ]