Off topic berichten en pc vs console discussies in berichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Hallo moderators, het valt me op dat in veel nieuws berichten over games de reacties vaak off topic zijn of soms weer een pc vs console discussie inplaats van dat mensen het over de game zelf hebben. Dit verpest eigenlijk heel de comment sectie. Ik snap niet dat er nooit een moderator in grijpt en berichten verwijdert. Het karma systeem werkt ook niet heel even goed, want pc of console fans plussen de berichten die hun platform verdedigen. Maar mensen hebben het ook vaak over andere dingen dan de game zelf, waar een discussie uit voor komt en de helft van de reacties in neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat dit beter past bij de frontpage-buren ipv SeM :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dan zal ik daar maar eens een bezoekje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nieuwevolger schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:58:
Dan zal ik daar maar eens een bezoekje brengen.
Ik heb het topic al voor je verplaatst naar Frontpagemoderatie :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

/PC Master Race!!!!

On-topic: het verwijderen van berichten kan ik nog best over vallen aangezien dan hele secties van comments wegvallen. En het is ergerlijk omdat je op T.net best veel vrijheid krijgt om je mening te ventileren. En daar horen ook comments bij die, in jouw ogen, de discussie verpesten of in herhaling laten vallen.

Misschien is plan: Praat mee tijdens de tweede Tweakers-feedbackavond wat voor je? Bereid je goed voor, kaart het aan en wie weet kan ergens een mooie middenweg worden gerealiseerd in de comments?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
MAX3400 schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:03:
/PC Master Race!!!!

On-topic: het verwijderen van berichten kan ik nog best over vallen aangezien dan hele secties van comments wegvallen. En het is ergerlijk omdat je op T.net best veel vrijheid krijgt om je mening te ventileren. En daar horen ook comments bij die, in jouw ogen, de discussie verpesten of in herhaling laten vallen.

Misschien is plan: Praat mee tijdens de tweede Tweakers-feedbackavond wat voor je? Bereid je goed voor, kaart het aan en wie weet kan ergens een mooie middenweg worden gerealiseerd in de comments?
Dan heb ik het niet eens alleen over de pc vs console discussie. Maar ook over mensen die een discussie houden over videokaarten, monitoren en tv's op een bericht over een ps4 exclusive.

Maar ik zal straks een bericht plaatsen in dat ander topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Nieuwevolger op 04-12-2016 22:11 ]

Pagina: 1