Heb vandaag mijn Lexar 200 Gb binnen gekregen. Binnen 2 minuten had ik al een Write Protected...
Nu was ik op amazon.com aan het kijken naar alternatieven:
Sandisk: erg langzame schrijfsnelheid van 10 Mb/s
Lexar: na dit debakel en na het lezen van nog veel meer mensen die dit probleem hadden, geen optie meer. Ondanks dat het super is dat je een USB module erbij krijg zodat je je kaartje snel kan vullen via de laptop.
PNY: lees hetzelfde bij reviews, veel problemen met stukke kaartjes. Ook veel mensen die valse kaartjes krijgen die veel mindere performance hebben.
Patriot: precies lijkt iets beter, maar ook Write Protect probleem.
Dus mijn vraag: is dit een constant probleem van 200 Gb Microsd kaartjes? Of heeft iemand van merken gehoord die geen problemen hebben.
Nu was ik op amazon.com aan het kijken naar alternatieven:
Sandisk: erg langzame schrijfsnelheid van 10 Mb/s
Lexar: na dit debakel en na het lezen van nog veel meer mensen die dit probleem hadden, geen optie meer. Ondanks dat het super is dat je een USB module erbij krijg zodat je je kaartje snel kan vullen via de laptop.
PNY: lees hetzelfde bij reviews, veel problemen met stukke kaartjes. Ook veel mensen die valse kaartjes krijgen die veel mindere performance hebben.
Patriot: precies lijkt iets beter, maar ook Write Protect probleem.
Dus mijn vraag: is dit een constant probleem van 200 Gb Microsd kaartjes? Of heeft iemand van merken gehoord die geen problemen hebben.
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400