Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnklerks
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-12-2022
Hallo allemaal.
Ik zit er nu even mee dat een vriend van mij sinds kort een xbox one heeft aan geschaft en ik zit hier nog met de 360 en heb maar 1 controller.
Nu is het zo dat officieel de xbox one controller niet compatible is met de 360

Zou het wel werken met de xbox one adapter voor pc dat als je die inplugt in de 360 dat hij dan werkt aangezien het de ontvanger is die anders is

Zou iemand dit kunnen testen
Of heeft iemand hier ervaring mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-10 17:36
Nee dat gaat niet werken,aangezien het een PC adapter is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 16:21

Louw Post

Cerenas

martijnklerks schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:52:
Hallo allemaal.
Ik zit er nu even mee dat een vriend van mij sinds kort een xbox one heeft aan geschaft en ik zit hier nog met de 360 en heb maar 1 controller.
Nu is het zo dat officieel de xbox one controller niet compatible is met de 360

Zou het wel werken met de xbox one adapter voor pc dat als je die inplugt in de 360 dat hij dan werkt aangezien het de ontvanger is die anders is

Zou iemand dit kunnen testen
Of heeft iemand hier ervaring mee
Beide controllers hebben iets andere knoppen aan de voorkant in het midden. Ik weet in ieder geval uit ervaring dat de Xbox 360 controller niet werkt op de Xbox One, andersom zal dit ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhuijben
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 11:38
Wat ik wel heb zien werken (op youtube) is dat je je XBox 360 controller aan je PC koppelt en dan via Smartglass connect met de XBox One.

Levert vast wat lag op, maar het levert je een extra controller op verbonden met de XBox One.
(Ik las ook ergens dat je de streaming kwaliteit beter wat lager kan zetten om de lag te verminderen)