Toon posts:

pc valt uit tijdens opstarten van een game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb sinds kort het probleem als ik vanaf mijn bureau blad een game aan klik
en dan inlog dan valt hij uit onderandere bij world of tanks.
mijn beeld word wit groen of donker groen weet iemand wat ik hier aan kan doen?

intel core i5-3340
ram 4 gb
windows 10 enterprise
nvidia GTX 750 TI
120 gb ssd en een 500 gb hdd

Alvast bedannkt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2016 22:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd ;)
Je kan als eerste de temperaturen controleren en de logboeken doornemen, verder vraag ik me af of 'W10 Enterprise' een legale kopie is, als het een illegale is mogen we er hier sowieso niet mee helpen en is er zat kans dat daar troep in zit wat je probleem veroorzaakt...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verandering van kleur wijst over het algemeen op een software/hardware defect omtrent jouw GPU. Dat kan een tekort aan prik zijn, rare driver-instellingen, incompatibility met bepaalde updates of echt een kapotte memory-module bijvoorbeeld.

Vergeet ook niet dat er een kans is dat jouw machine net te weinig RAM over heeft in de loop der tijd doordat je meer "meuk" op je machine hebt staan en dat de game niet wil starten "omdat het kan".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren de pc compleet gereset alleend nog maar wot er op gezet en ja is een legale Windows gekocht bij hun zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:10:
Heb gisteren de pc compleet gereset alleend nog maar wot er op gezet
Hint; je hebt niet alle drivers van je moederbord geinstalleerd en/of ze zijn niet compatible met Windows 10. Hierdoor wordt je GPU slecht/niet aangestuurd en krijg je raar gedrag?
en ja is een legale Windows gekocht bij hun zelf
Hunzelf? Wie? Enterprise kan je niet los kopen; daar moet je een bedrijf voor zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt bij mijn pc gekocht.
En ik Heb mijn pc al een jaar pas problemen sinds 4 dagen geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Tja zoals gezegt begin met het meten van de temperaturen (Coretemp, GPU-Z en dat soort tooltjes) en die hier te posten. Verder kan je in de logboeken kijken of daar iets in staat (tenzij er alleen 'kernel-power' errors staan).
En zoals MAX3400 zegt (en ik al vermoede) is Enterprise niet los te kopen dus tenzij je ergens een volume licensing contract met MS hebt liggen is die gewoon illegaal (ook als je Enterprise in een winkel koopt...) en mogen (en willen :/) we daar niet mee helpen, deels omdat het illegaal is maar vooral omdat er meestal zoveel troep bij zit dat het niet op te lossen is...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even gekeken met het progamma ''Coretemp'' mijn cpu zit tussen de 30c.
en ook nog het progamma GPU-Z gebruikt mij GPU Temp zit op 21c
ik geloof dat daar niet veel mis mee is.

gr danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En er staan best wel wat dingen in mijn log boek die kritiek zijn zoals task scheduler
En bij fout ook een hele bo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:33

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heb je al gekeken of je de laatste en juiste drivers gedownload hebt? Het klinkt mij alsof Windows Update de verkeerde drivers gepushed heeft. Dat zou ook verklaren waarom na een verse install de problemen nogsteeds aanwezig zijn.

p.s. In het vervolg graag niet meer dubbel posten. Als je de laatste bent die reageert, kun je het beste je laatste reactie aanpassen.
Pagina: 1