"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Vraag
Alle reacties
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zou iig proberen om bij de kringloop oid een steviger materiaal te vinden
[ Voor 22% gewijzigd door YakuzA op 04-12-2016 17:15 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik zou hem persoonlijk van dikker staal maken.
Zelf knutsel en las ik ook wel eens wat met RVS, als ik materiaal nodig heb dan ga ik naar de plaatselijke schroothandelaar en dan loop ik daar eens wat rond bij de RVS schroothoop.
Vaak liggen daar wel bruikbare stukken bij die je dan voor de RVS schrootprijs (per kg) mee kan nemen.
Ik zie dat je in Arnhem woont ?
Ga hier eens langs http://www.bakkermetaalrecycling.nl/ wel veiligheidsschoenen aantrekken
[ Voor 21% gewijzigd door bluemoon23 op 04-12-2016 20:47 ]
Verder zal je RVS verzinkte pot moeten werken. In het ergste geval zal je zinklaag eraf smelten en hou je een RVS pot over. Niet echt logish dat dat gebeurd omdat het smeltpunt van zink "maar" 200 graden lager ligt dan van alu. Je gips/pleisterwerk zou dit moeten kunnen opvangen.
Even een zijsprong: weet je zeker dat het RVS is, en niet alleen RVS genoemd wordt? Want waarom zou je RVS verzinken?Nu heb ik een rvs sierpot gezien bij IKEA
Hij was magnetisch wat aluminium en zink uitsluit.Het label vermelde RVS maar dat zegt hooguit dat het er in zit.RemcoDelft schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:15:
[...]
Even een zijsprong: weet je zeker dat het RVS is, en niet alleen RVS genoemd wordt? Want waarom zou je RVS verzinken?
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
RVS is niet magnetisch. Verzinkt pisbakkenijzer dus.jdh009 schreef op maandag 5 december 2016 @ 07:38:
Hij was magnetisch wat aluminium en zink uitsluit.Het label vermelde RVS maar dat zegt hooguit dat het er in zit.
RVS kan wel degelijk magnetisch zijn (duplex en ferritische rvs soorten bv). Kans is wel groot dat de IKEA emmer ijzer is. Verzinken van RVS zou anders puur estetisch zijn.RemcoDelft schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:23:
[...]
RVS is niet magnetisch. Verzinkt pisbakkenijzer dus.
if not, ff stoppen met al de rest en je eerst inlezen.
Deze inderdaad. Tot nu toe de meest simpele manier/beste uitleg die ik tegenkwam.
Eventueel kan TS ook kijken naar een elektrische smeltoven.
YouTube: DIY Electric Furnace: Part 1
[ Voor 10% gewijzigd door Fly-guy op 05-12-2016 11:37 ]
Inderdaad, dat RVS niet magnetisch is krijg je er maar niet uit geramd.Zygapophysis schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:17:RVS kan wel degelijk magnetisch zijn (duplex en ferritische rvs soorten bv).
Duplex is een beetje duur voor consumenten gebruik