Advertentie: V&A aangeboden: Asus Zenwatch 2 (leren band) Zwart (Beige, Blauw)
Aanbieder: ronnyvl1967
Na een overeenkomst via dm zou ik in het weekend betalen en ronny een bericht sturen. Nog voordat die termijn om is heeft ronny een deal met iemand anders gesloten, en hij berichtte mij op zondagochtend binnen 50 minuten via 3 dm's dat hij van onze overeenkomst af zou zien, de advertentie weer geopend is en hij een deal met iemand anders heeft. Ik wilde hem nog de gelegenheid geven om het recht te zetten, maar hij had al geld van iemand anders ontvangen dus ik had pech.
Geld had ik in de nacht van zaterdag op zondag overgemaakt en wilde dat gewoon vandaag berichten, niet wetende dat ronny blijkbaar haast had. Dat had hij gewoon kunnen zeggen.
Nu krijg ik een wraakreview die echt onzin is:
Graag de betreffende feedback verwijderen.
Edit 16:38
Als je alleen PayPal wilt dan moet je dat aangeven, nu was bankoverschrijving ook prima zoals je zelf per dm berichtte. Dat kan je mij niet verwijten.
Nogmaals, dit alles getuigt van een erg eenzijdige Tweaker, totaal geen inlevingsvermogen of geduld.
Aanbieder: ronnyvl1967
Na een overeenkomst via dm zou ik in het weekend betalen en ronny een bericht sturen. Nog voordat die termijn om is heeft ronny een deal met iemand anders gesloten, en hij berichtte mij op zondagochtend binnen 50 minuten via 3 dm's dat hij van onze overeenkomst af zou zien, de advertentie weer geopend is en hij een deal met iemand anders heeft. Ik wilde hem nog de gelegenheid geven om het recht te zetten, maar hij had al geld van iemand anders ontvangen dus ik had pech.
Geld had ik in de nacht van zaterdag op zondag overgemaakt en wilde dat gewoon vandaag berichten, niet wetende dat ronny blijkbaar haast had. Dat had hij gewoon kunnen zeggen.
Nu krijg ik een wraakreview die echt onzin is:
De enige correspondentie is via dm verlopen dus dat kunnen de modjes inzien."sorry. jij kraakt ik kraak jou en zal jou ook waardeloos beoordelingen geven."
Graag de betreffende feedback verwijderen.
Edit 16:38
Nogmaals, ik zou geld overmaken en een bericht sturen in het weekend. Het weekend was nog lang niet om dus die twijfel is onterecht. Daarnaast moet je dat kenbaar maken, mij een redelijke termijn geven om te handelen voordat je de koopovereenkomst verbreekt.ik verwijder niets omdat ik wanneer er twijfel is over een effectieve betaling ik me het volste recht voorbehoud van de verkoop af te zien en in geval er toch betaald is terug te betalen.
Die voorkeur heb je helemaal niet kenbaar gemaakt; ik heb aangegeven dat ik geen PayPal acccount had en vroeg of het ook via IBAN kon. Geen enkel probleem voor de verkoper. Ik wist nota bene niet eens dat PayPal een kopersbescherming hanteert, dat is ook nooit ter sprake gekomen.betrokken koper wist effectief dat ik voorkeur had voor betalen via PayPal omwille van kopersbescherming en uitsluiten zinloze discussie.
Je mag best vraagtekens hebben waarom ik 's nachts om 2 uur niet nog op Tweakers kom om te berichten, maar dat is een andere discussie. Dat wist je helemaal niet toen je eenzijdig de overeenkomst verbrak en is daarom geen onderdeel van de mislukte deal, enkel onderdeel van je wraakreview.Wanneer je zogenaamd 's nachts online een betaling kunt uitvoeren dan is 10 seconden tijd om een bericht naar de verkoper te zenden een kleine moeite. Als verkoper kan je je toch vragen stellen bij kopers die achteraf afkomen dat ze betaald hebben terwijl ze spontaan hadden kunnen melden dat betaling is uitgevoerd. om die reden zal in de toekomst alleen nog paypal aanvaard worden zodat ieder betrokken partij zekerheid heeft
Als je alleen PayPal wilt dan moet je dat aangeven, nu was bankoverschrijving ook prima zoals je zelf per dm berichtte. Dat kan je mij niet verwijten.
Nogmaals, dit alles getuigt van een erg eenzijdige Tweaker, totaal geen inlevingsvermogen of geduld.
[ Voor 48% gewijzigd door Emgeebee op 04-12-2016 16:42 ]