I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Tussen wat de grafiek weergeeft en wat in de tabel van het profiel staat, zit ook een verschil. Overigens is dit niet bij iedereen het geval.
200 fish found!
De karmaranglijst en de karmagrafieken worden (langer) gecached. Vandaar dat daar verschillen optreden.
Intentionally left blank
Is daar recent iets in veranderd dan? want eerder liep het altijd gelijk.crisp schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:36:
De karmaranglijst en de karmagrafieken worden (langer) gecached. Vandaar dat daar verschillen optreden.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Niet dat ik weet, maar ik zal eens kijken als ik tijd heb_David_ schreef op zondag 4 december 2016 @ 18:07:
[...]
Is daar recent iets in veranderd dan? want eerder liep het altijd gelijk.
Intentionally left blank
We zijn op meer plekken gebruik gaan maken van gecachede profielgegevens, en naar nu bleek werd die cache niet altijd geinvalideerd waar het nodig was. Dit is inmiddels verholpen en als het goed is zouden de karma-aantallen nu beter overeen moeten komen (al is de karmalijst nog wel een aparte cache die langer bewaard wordt).
Intentionally left blank
Pagina: 1