Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• zorgeloosbellen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Mijn vraag
Beste lezers,
Ik plaats mijn bericht omdat ik het kennis niveau hoog inschat van Tweakers gebruikers. Waar ik mee zit is het volgende: Mijn samsun galaxy S4 neemt met een app geen telefoongesprekken meer op, nu kan hem wellicht rooten , maar lost dit mijn probleem wel op, omdat het een ingrijpende maatregel is.

Dank. :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung GalaxyS4

Wat ik al geprobeerd heb zijn plm. 45 verchillende telefoonopname app,s

Alle reacties

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:51
https://www.boldbeast.com...axy-s4-call-recorder.html

Wellicht kan het dus zonder root, anders rooten.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Mooie startpost heb je gemaakt, maar je concrete vraag ontbreekt. Wat verwacht je nu precies van ons?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mijn samsun galaxy S4 neemt met een app geen telefoongesprekken meer op, nu kan hem wellicht rooten, maar lost dit mijn probleem wel op, omdat het een ingrijpende maatregel is.
Lijkt me op zich vrij duidelijk. Telefoongesprekken kunnen om de een of andere reden niet meer worden opgenomen, vraag is of rooten hierbij zou kunnen helpen, zodat gesprekken wel weer opgenomen kunnen worden.

De omschrijving is wat cryptisch / onduidelijk, maar in principe geeft root volledige toegang tot het systeem, ook voor de mappen etcetera. Het probleem an sich wordt er dus niet mee opgelost, dat kunnen de instellingen en rechten namelijk wel doen. Makkelijkste is wellicht een custom ROM op de telefoon te installeren, die hier ingebouwd functies voor heeft.

Mocht het voorheen wel gewerkt hebben, maar nu niet meer, wat is dan de foutmelding die je krijgt en heb je die al geprobeerd op te lossen?

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 05-12-2016 10:12 ]

• zorgeloosbellen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Inderdaad lijkt mij de vraag cq het probleem duidelijk. Resumè: voorheen ( voor de update) wel telefoongesprekken op te nemen met een app. en nu niet meer. Telefoon geeft geen error alleen de gesprekken worden niet opgenomen door de plm 30 app,s die ik heb geprobeerd. ps. ook boldbeast werkt niet.
CH40S bedankt voor de support ! custom ROM ga ik eens googlen.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-11 22:02
heb je ook jouw telefoon naar fabrieksinstellingen gereset? Het zou natuurlijk kunnen dat software van voor de upgrade na de upgrade verhindert dat gesprekken worden opgenomen..

Verwijderd

Koop een Xiaomi, die hebben het af fabriek ingebouwd :P
Of flash de MIUI ROM, natuurlijk

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2016 19:40 ]

Pagina: 1