Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is om te kunnen gamen op m'n tv vanaf de bank als alternatief voor een console. Denk hierbij aan party games maar ook spellen als mortal kombat x, tomb raider, GTA, etc. Het is de bedoeling dat ik er over 3 jaar ook nog nieuwe games op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag tussen de 1500 en 1800 kosten, liever dichter bij de 1500 uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen m'n tv, dit is een 42" panasonic plasma met een 720p scherm, er zullen vast en zeker mensen zijn die dit te laag vinden, maar persoonlijk vind ik bewegende beelden mooier dan op een 1080p lcd scherm. Als 1080p plasma schermen nog verkocht werden zou ik overwegen om 'm te vervagen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle CPU en GPU, 1TB SSD en 16gb geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU sowieso een intel, momenteel heb ik voor nvidia gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet relatief stil zijn, maar niet ten koste van de performance.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn het goede componenten en zijn ze goed op elkaar afgestemd? Is het moederbord misschien overkill voor mijn doeleinden? Is een i7 misschien toch nuttig ipv een i5? Is het nuttiger om een goedkopere mobo+cpu combi te kiezen met een gtx 1080 ipv 1070? Ik overweeg nog een m-itx versie van dit systeem, maar ben bang dat dit ten koste gaat van de performance/koeling/geluidsproductie, klopt dat?
De bedoeling is om te kunnen gamen op m'n tv vanaf de bank als alternatief voor een console. Denk hierbij aan party games maar ook spellen als mortal kombat x, tomb raider, GTA, etc. Het is de bedoeling dat ik er over 3 jaar ook nog nieuwe games op kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij mag tussen de 1500 en 1800 kosten, liever dichter bij de 1500 uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen m'n tv, dit is een 42" panasonic plasma met een 720p scherm, er zullen vast en zeker mensen zijn die dit te laag vinden, maar persoonlijk vind ik bewegende beelden mooier dan op een 1080p lcd scherm. Als 1080p plasma schermen nog verkocht werden zou ik overwegen om 'm te vervagen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Snelle CPU en GPU, 1TB SSD en 16gb geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU sowieso een intel, momenteel heb ik voor nvidia gekozen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet relatief stil zijn, maar niet ten koste van de performance.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Zijn het goede componenten en zijn ze goed op elkaar afgestemd? Is het moederbord misschien overkill voor mijn doeleinden? Is een i7 misschien toch nuttig ipv een i5? Is het nuttiger om een goedkopere mobo+cpu combi te kiezen met een gtx 1080 ipv 1070? Ik overweeg nog een m-itx versie van dit systeem, maar ben bang dat dit ten koste gaat van de performance/koeling/geluidsproductie, klopt dat?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 244,95 | € 244,95 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Fractal Design Node 605 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 1,05TB | € 260,50 | € 260,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.529,25 | |