Ik zou graag een pricewatch: Bose QuietComfort 35 (Zwart) aanschaffen om mijn draadloze Sennheiser te vervangen. Ik woon in een lawaaierige buurt en heb al de Quiet Comfort 25 (dat ding is heerlijk), dat gebruik ik onderweg (trein, vliegtuig). Voor thuis is zo'n draadloos model een stuk praktischer, bv. voor een filmpje te kijken.
Alleen ondersteunt mijn receiver (Yamaha RX-V1067) geen Bluetooth. Ik ben dus op zoek naar een Bluetooth transmitter die RCA jacks (of optical) ondersteunt qua input. Een 3,5mm jack heb ik alleen vooraan en ik heb graag een beetje een nette oplossing...
Ik dacht iets leuks van Logitech te hebben gevonden maar da's alleen een ontvanger, geen zender. Er zijn heel wat ontvangers te vinden zonder RCA, maar die lijken dan weer met USB-stroom te werken (waar een mouw aan te passen valt), of te moeten worden opgeladen (...) etc.
Weet iemand zo'n model? Bedankt!
Alleen ondersteunt mijn receiver (Yamaha RX-V1067) geen Bluetooth. Ik ben dus op zoek naar een Bluetooth transmitter die RCA jacks (of optical) ondersteunt qua input. Een 3,5mm jack heb ik alleen vooraan en ik heb graag een beetje een nette oplossing...
Ik dacht iets leuks van Logitech te hebben gevonden maar da's alleen een ontvanger, geen zender. Er zijn heel wat ontvangers te vinden zonder RCA, maar die lijken dan weer met USB-stroom te werken (waar een mouw aan te passen valt), of te moeten worden opgeladen (...) etc.
Weet iemand zo'n model? Bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 04-12-2016 12:58 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje