Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hoe krijg ik data en foto's terug van mijn telefoon?

Al enige tijd geeft mijn telefoon aan dat de opslagruimte vol is. Ik kan geen nieuwe apps downloaden voor ik andere wis.
Ondertussen alle apps die ik had buiten WhatsApp gewist en nog steeds is de opslagruimte vol.
Ook geeft ie aan dat ik gegevens moet overdragen op mijn sd kaart.
Daarvoor ga je naar instellingen-opslag.

Zo doende dus.. daar heb ik een aantal dingen aangeklikt om te wissen maar nu ben ik ineens alles kwijt (inclusief vakantie foto's)

Is er een manier om deze terug te kunnen krijgen?

Help!! Dit was natuurlijk het laatste wat ik wilde.

Zelf heb ik geen idee hoe, hopelijk kan iemand me helpen deze gegevens terug te krijgen?

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:57
Heb je je google drive gechecked? https://www.google.com/intl/nl_nl/drive/
Wellicht onedrive? https://onedrive.live.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:51
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:29:
Mijn vraag
Hoe krijg ik data en foto's terug van mijn telefoon?

Al enige tijd geeft mijn telefoon aan dat de opslagruimte vol is. Ik kan geen nieuwe apps downloaden voor ik andere wis.
Ondertussen alle apps die ik had buiten WhatsApp gewist en nog steeds is de opslagruimte vol.
Ook geeft ie aan dat ik gegevens moet overdragen op mijn sd kaart.
Daarvoor ga je naar instellingen-opslag.

Zo doende dus.. daar heb ik een aantal dingen aangeklikt om te wissen maar nu ben ik ineens alles kwijt (inclusief vakantie foto's)

Is er een manier om deze terug te kunnen krijgen?

Help!! Dit was natuurlijk het laatste wat ik wilde.

Zelf heb ik geen idee hoe, hopelijk kan iemand me helpen deze gegevens terug te krijgen?

...
Als foto's op sd kaart staan dan zijn ze wel te recoveren. Er zijn diverse apps die dat kunnen zoals diskdigger.

Als opslag ruimte vol zit zou je eerst moeten kijken wat nou zoveel ruimte in neemt. Is het media, apps of iets wat je gedownload hebt. Misschien is je Whatsapp map zeer groot door allerlei foto's en filmpjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 04-12-2016 15:35 ]