Aangewakkerd door reviews: Samsung KU6400: betaalbare uhdtv voor bij je pc ben ik me aan het oriënteren voor een dergelijke oplossing. De hoofdvraag is, gaat mijn Asus UX31A (met Intel HD Graphics 4000 en mini HDMI aansluiting) dit trekken, en word ik dan een beetje blij van de performance? Ik ga niet gamen. Het is hoofdzakelijk werken met grote documenten, websites en naslagwerk tegelijk open. Misschien incidenteel een YT-filmpje. Maar ik hou niet van judder of tearing.
Natuurlijk kan ik gewoon op de gok een scherm bestellen en het uitproberen, maar dat vind ik niet zo netjes, dus als er iemand is met een vergelijkbare setup dan ben ik benieuwd naar ervaringen!
(ik heb geen 4k tv in de huiskamer, ken ook niemand die dat heeft vooralsnog, anders zou dat natuurlijk de beste optie zijn)
Natuurlijk kan ik gewoon op de gok een scherm bestellen en het uitproberen, maar dat vind ik niet zo netjes, dus als er iemand is met een vergelijkbare setup dan ben ik benieuwd naar ervaringen!
(ik heb geen 4k tv in de huiskamer, ken ook niemand die dat heeft vooralsnog, anders zou dat natuurlijk de beste optie zijn)
Nederlands is makkelijker als je denkt